2024-09-15, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannypannymanny
Såg en kommentar nu på bloggen med fundering om Niklas kanske har autism, jätteintressant spår tycker jag. Hans sjukdomsbild ter sig ju väldigt spretig och varierande (selektiv?) till olika situationer. Men Vanjas otroliga hyllningar till allt han tar sig för (bäst på att fynda på blocket, vansinnesgoda kakor, godaste pizzorna i världen!!!!!!!), nej jag vet inte vad jag ska säga om det ens.

Är det inte lite konstigt att Niklas är bäst i världen på allt förutom att leva?
Citera
2024-09-22, 10:41
Medlem
Har tråkigt o läser lite i Vanjas me-märkta inlägg, och en sak som sticker ut är att det är så himla viktigt för Niklas att han är fysiskt och inte psykiskt sjuk. Han har supermycket ångest, men fortfarande inte psykiskt (?!). Jag hänger upp mig på detta för tycker det verkar som att det är viktigare för honom att hans tillstånd inte är psykiskt orsakat än att han blir frisk.
Fattar jag det rätt att han totalvägrar SSRI för att han hade lite jobbiga insättningsymptom ( och för att det, om det hjälpte, skulle indikera en psykisk orsak)? Tacka 17 att läkarna är trötta på honom om han inte ens vill testa den mest lågt hängande frukten.
Citera
2024-09-22, 11:03
Medlem
MittNyaSalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannypannymanny
Såg en kommentar nu på bloggen med fundering om Niklas kanske har autism, jätteintressant spår tycker jag. Hans sjukdomsbild ter sig ju väldigt spretig och varierande (selektiv?) till olika situationer. Men Vanjas otroliga hyllningar till allt han tar sig för (bäst på att fynda på blocket, vansinnesgoda kakor, godaste pizzorna i världen!!!!!!!), nej jag vet inte vad jag ska säga om det ens.

Kan inte släppa bilden av Niklas på WoA-träffen när han satt och pysslade. Som ett mongo med pärlplatta - och han var "ssssååååå duktig!!!!11!"
Citera
2024-10-04, 15:47
Medlem
Katciu88s avatar
Vi lever i en tid då ensamstående föräldrar jagas för att de, gud nåde dem, handlar mat på vägen till förskolan. Men vanja postar gladeligen skrytbilder på sitt gofika tillsammans med ena barnet i taget.

Citat:
Ena dagen hämtade jag Tintin tidigare, andra dagen Iggy. Så mysigt att få lite tid själv med varje unge.

Snyggt! Hur länge ska dessa flunsor få hålla på undrar jag...
Citera
2024-10-24, 20:03
Medlem
Jag begriper inte hur Vanja kan shoppa så mycket som hon gör. Hon köper typ kläder varje dag?! Vet att viss shopping är Sellpy men ändå… vad jobbar hon ens med? Och varför är hon så hysterisk med färganalys, får tillbaka känslan från WOA.
Citera
2024-10-25, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Jag begriper inte hur Vanja kan shoppa så mycket som hon gör. Hon köper typ kläder varje dag?! Vet att viss shopping är Sellpy men ändå… vad jobbar hon ens med? Och varför är hon så hysterisk med färganalys, får tillbaka känslan från WOA.
Öppet köp?
Citera
2024-10-30, 18:01
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone

Ja helt sjukt att hon har 4 stycken av samma sorts ulltröja från residus, det är totalt 7 580 kr inköpspris. Alla plagg hon visar i senaste blogginlägget blir över 10 000 kr... exakt samma byxor får man på lindex för några hundralappar.

Men residus sponsrar väl henne antar jag, hon gör ju blogginlägg om dem. Så hon betalar bara 25 % av priset (skattar).
Citera
2025-01-09, 06:56
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Enormt tacksam att inte behöva börja året med stresspåslag och ständigt dåligt samvete över allt som konstant måste rattas (men inte alltid hinns med). Slippa påbörja ett extra arbetspass när resten av familjen gått och lagt sig, vardag som helgdag. Missa möjligheten att vara närvarande i mitt eget liv då så många tankar på Allt Som Måste Göras hela tiden fladdrar omkring inne i huvudet och sväljer allt utrymme.

Vanja skryter om att hon ”skalat ner”. Någon som vet från vad? Önskar att hon tvingades ta ett vanligt jobb i några månader. Hon skulle få en chock. ”Men jag måste ju promenera runt söder halva förmiddagen och sen äta min avocadomacka och störa mig på folk som sitter med sina datorer istället för att njuta”.

Att hon skulle ha jobbat ”extra arbetspass” när familjen gått och lagt sig… det tror jag inte en sekund på. Vad gör hon ens?
Citera
2025-01-12, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Vanja skryter om att hon ”skalat ner”. Någon som vet från vad? Önskar att hon tvingades ta ett vanligt jobb i några månader. Hon skulle få en chock. ”Men jag måste ju promenera runt söder halva förmiddagen och sen äta min avocadomacka och störa mig på folk som sitter med sina datorer istället för att njuta”.

Att hon skulle ha jobbat ”extra arbetspass” när familjen gått och lagt sig… det tror jag inte en sekund på. Vad gör hon ens?

Säljer fotbilder eller only fans? Man ser ju inte många samarbeten osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in