Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-03-09, 08:05
  #61
Medlem
johnthedickholmess avatar
Alonso tror jag är F1 mest underskattade förare. Alla ser honom som en föredetting. Tror inte alls på det. Han verkar hungrig och tycka det är jättekul att fått en snabb bil igen. Sjukt duktig förare. Kör skiten ur de flesta.
Citera
2023-03-09, 12:08
  #62
Medlem
Korv-Bajss avatar
Det är ju så många olika förare att hålla reda på.

Men här är ett par snabbgenomgångar som gör det lättare att hålla reda på dom.

https://www.youtube.com/watch?v=fieTXtRAQ2E
https://www.youtube.com/watch?v=Gp76C2mgAkI
Citera
2023-03-09, 13:51
  #63
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Alonso tror jag är F1 mest underskattade förare. Alla ser honom som en föredetting. Tror inte alls på det. Han verkar hungrig och tycka det är jättekul att fått en snabb bil igen. Sjukt duktig förare. Kör skiten ur de flesta.
Alonso är inte längre lika högt rankad som det han var för en 10 år sedan, men jag tycker inte att han är underskattad. Alla vet att Alonso är bland de bästa någonsin, och att han fortfarande är bland de snabbaste förarna på gridden.

Personligen, så anser jag att Alonso är en mer komplett förare än vad tex Kimi, Button och Vettel någonsin var. Han borde ha haft 1-2 WDC titlar till i pokalrummet.
Citera
2023-03-17, 15:47
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Alonso är inte längre lika högt rankad som det han var för en 10 år sedan, men jag tycker inte att han är underskattad. Alla vet att Alonso är bland de bästa någonsin, och att han fortfarande är bland de snabbaste förarna på gridden.

Personligen, så anser jag att Alonso är en mer komplett förare än vad tex Kimi, Button och Vettel någonsin var. Han borde ha haft 1-2 WDC titlar till i pokalrummet.

Rätt.
Kimi lite för mycket tvär finne.
Jenson vann sin titel i en då oslagbar bil.(-09)
Vettel hade hela stallet med sig de säsonger ha körde med Mark W.
(Not bad for being a number #2, skriker Marc där han väl i något lopp han tillåts vinna..)

Ronnie P hade f ö kört skiten ur samtliga i sin prime, med samma material de hade då!
(Han letade max i allt han rattade....)
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback