Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2023-02-17, 17:32
Medlem
Hur gick det. Har alla slutat pippa luder. Eller har ni löst det där med telefonerna....?...
Citera
2023-02-17, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Vill bara skicka en tröst till alla som är oroliga.
Marknaden är dynamisk och effektiv och vi eskorter är lite entreprenörella och kommer anpassa våra sett att kommunicera efter vad som är gångbart.

Jag ser bara fördelar.
Men då är jag en sådan person som tycker att det är ganska trevligt med utveckling, förändring, optimering och effektivisering.

Kan bara hålla med. Mullvad VPN funkar både på dator och mobil. Föredrar Firefox i privat läge framför Edge eller Chrome på dator och Vivaldi på mobilen, Protonmail rekommenderas. Är stammis hos en tjej som tidigare körde SMS men som har gått över till Kik. Det löser sig .
Senast redigerad av berkis 2023-02-17 kl. 18:33.
Citera
2023-04-23, 20:52
Medlem
Krävs det att man visar ID-handling numer för att köpa laddning till kontantkort?
Senast redigerad av amatoll 2023-04-23 kl. 21:28.
Citera
2023-04-24, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Krävs det att man visar ID-handling numer för att köpa laddning till kontantkort?
Nej det behöver du inte.
Citera
2023-04-24, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Nej. Men du kan inte ladda ett oregistrerat konto...Moment 22...
Citera
2023-06-24, 14:47
Medlem
Det är fortfarande många damer som endast har ett mobilnummer i sina annonser o inge annat vilket är lite förvånande.
Har inte tvångsregistreringen på kontantkorten gått fram,och att många vill använda KiK,signal,Telegram eller liknande?
Dom gästarbetande tjejerna kanske inte riktigt har koll?
Citera
2023-06-28, 19:10
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Det är fortfarande många damer som endast har ett mobilnummer i sina annonser o inge annat vilket är lite förvånande.
Har inte tvångsregistreringen på kontantkorten gått fram,och att många vill använda KiK,signal,Telegram eller liknande?
Kan ju vara en del ukrainska kvinnor som fått tag på oregistrerade Comviq kontantkort som delades ut till ukrainare på flykt.

Vet inte riktigt om de fortfarande fungerar men skulle tro detta om ukrainska kvinnor använder sig av svenska mobilnummer som då mycket väl skulle kunna vara undantagna från registrering

(FB) Comviq kontantkort beslagta i Rysk trollfabrik. Kopplingar till Sveavägen 68?

Om ryssar kunde få tag på dessa simkort avsedda för flyktingar från Ukraina. Då finns det säkert även ukrainska kvinnor som också har fått ett kontantkort undantaget från registreringen av svenska kontantkort.
Citera
2023-07-01, 10:59
Medlem
Citat:

Min förhoppning är ju att fler tjejer skaffar alternativ till mobilnummer då man numera måste regga sitt kontantkort.
Finns ju fortfarande flera inhemska eskorter också som tyvärr bara har mobilnummer.
Citera
2023-07-31, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oden69
Här finns det en lösning på oreggade kort:

https://potatisgris.com/oregistrerade-sim-kort/

Nån som testat?
Citera
2023-07-31, 17:56
Medlem
Oden69s avatar
Citat:
Nån som testat?

Vad jag har sett så verkar det vara bluff. Många som är missnöjda. Var nära på att själv bli lurad men kollade upp bolaget som man skulle skicka pengar till och då upptäckte jag att många fick trasiga saker, inga saker etc. Varning alltså!

Däremot ska det finnas utländska seriösa simkort att köpa på bla Tradera. Sök så kommer du finna.
Citera
2024-09-02, 16:02
Medlem
Ser vad du skriver...men detta med Roaming då?
Åker jag till annat land så funkar mitt sim-kort där.
Tidigare ofta dyrare men det funkade ju iallafall. Funkar alltså inte finska kort i Sverige?

QUOTE=clanton|80926313]Måste man uppge nummer på rosa? Jag har inget minne av att jag gjorde det men var rätt länge sedan.

Problemet är inte att hitta länder där man kan köpa kontantkort utan problemet är att veta om det fungerar här hemma sedan.
Du kan köpa anonymt i Finland te.x men det fungerar inte i Sverige trots att du köper ett från Telia där, tvärtom om du köper ett här så fungerar det, men för en del bolag krävs det då att du registrerar dig för att det ska fungera.
Jag tror att det inte är så mycket att oroa sig för då mindre noga räknade kiosker i källarplan säkert kommer med någon lösning på det hela, kanske utländska kort som du efterlyser som är laddademed en summa.[/quote]
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in