Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-05-17, 10:40
Avstängd
PalmeKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Aktörer som lägger ned hipp som happ alltså ?

Man har infört hårdare krav för sparkcyklar i Stockholm. Fanns massor med sparkcykel aktörer. Varför inte låta några av dem få tillhandhålla vanliga cyklar, men Stockholms stad håller i plattformen för betalning och appen. Ungerfär som SL fungera, att MTR kör tågen men SL är varumärket utåt kunden.
Citera
2023-05-17, 10:42
Avstängd
PalmeKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackSm1th
:/

För ett par veckor sedan fanns massvis med cyklar på väldigt många ställen, fasta punkter enligt en karta. Vid tunnelbanan där jag stod fanns nog ca 40 cyklar. Väldigt snabbt spreds cyklarna och de blev färre och färre där de egentligen skulle stå. Folk ställde dom vid sina portar, lekplatser, fotbollsplaner osv osv. Cyklarna går att använda utan att du behöver låsa upp dem och använda elfunktionen på dem. Det går bra att bara trampa.

Än en gång har myndigheter lekt med skattebetalarnas pengar slösa miljoner på Miljöpartistiska fantasier.

Misstaget man gjorde var att cyklarna inte behöver låsas fast. Jag var i New York 2019 och där har de också lånecyklar. Men de måste hängas fast på fasta punkter, för att de ska registreras som att du återlämnat cykeln. Annars tickar pengarna från ditt konto.

Det här som händer nu hade jag kunnat säga för 2 år sedan. Gör om gör rätt. Stockholm Stad - Ring mig så ska jag hjälpa er gratis! Fiasko! Pengarna tillbaka!

Där har du huvudproblemet. Cyklarna hamnar lite här och där. Måste kosta massor resuser att samla upp dem och byta batteri på dem.
Citera
2024-11-01, 16:11
Medlem
Minns att jag köpte ett år av tjänsten, sen la dom ner några månader efter. Hur blir det med mina pengar då? Helt borta?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in