Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-26, 05:42
  #1
Medlem
Någon som hört talas om något liknande?


Citat:
Dödsskjutningen inträffade i lördags förmiddag utanför Lyon i östra Frankrike. Offret var en 46-årig man som av vittnen beskrivs som ”exhibitionistisk”.

Han dök upp på nudiststranden ”La Mama” i det välkända naturreservatet Grand Parc Miribel-Jonage och började trakassera och hota andra besökare. När han sedan onanerade framför en främmande kvinna ingrep en 76-årig man som enligt Le Parisien tillhör strandens stammisar.

Ordväxlingen slutade med att 76-åringen hämtade ett vapen och sköt 46-åringen med minst tre skott. Ett av dem träffade i bröstet, uppger Sky News. Ambulanssjukvårdare försökte förgäves rädda hans liv på stranden.


https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...skakas-av-mord
Citera
2022-07-26, 05:53
  #2
Medlem
Stormpiskares avatar
Såklart helsjukt, även om offret antagligen var otroligt jobbig.

Bara det här:
Offret var en 46-årig man som av vittnen beskrivs som ”exhibitionistisk”.
Länk som i ovan.

Kan nästan tänka mig att han gjorde helikoptern.
Citera
2022-07-26, 06:20
  #3
Medlem
I min idealvärld agerade 76-åringen helt korrekt. Den jobbiga feta översexuella gubbjäveln fick sig ett annat skjut än vad han tänkt sig.
Citera
2022-07-26, 07:10
  #4
Medlem
AngieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Såklart helsjukt, även om offret antagligen var otroligt jobbig.

Bara det här:
Offret var en 46-årig man som av vittnen beskrivs som ”exhibitionistisk”.
Länk som i ovan.

Kan nästan tänka mig att han gjorde helikoptern.
Överreaktion av 76åringen!!!

Låter som kvinnliga psykfallet som också sköt sin kille för ett bråk i Sthlm för ett tag sedan.

Varför inte bara ringa polisen som 99 % hade gjort, springa till geväret låter som impulsivt psykfall. Hoppas han får livstid.

Jag försvarar inte runkarens beteende.
Citera
2022-07-26, 07:10
  #5
Medlem
Nibiruans avatar
Kanonbra gjort av den äldre "stammisen" på naturiststranden ifråga. Sådana här gubbäckel förtjänar fan "olyckorna" som drabbar dem. Därför jag alltid har en stot fet kniv i ryggan när jag är ute och solar & badar näck. För man vet aldrig vad det finns för galningar, pervon och bajsnödiga+psyksjuka P.K individer som tar illa vid sig att råka se en naken man på en annars folktom plats...
Citera
2022-07-26, 07:14
  #6
Moderator
v50s avatar
Rubrik justerad.
/ Moderator
Citera
2022-07-26, 07:14
  #7
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngieD
Överreaktion av 76åringen!!!

Låter som kvinnliga psykfallet som också sköt sin kille för ett bråk i Sthlm för ett tag sedan.

Varför inte bara ringa polisen som 99 % hade gjort, springa till geväret låter som impulsivt psykfall. Hoppas han får livstid.

Jag försvarar inte runkarens beteende.
Tänker mig att jag ska ha skyddsväst nästa gång jag viftar med min batong.
Citera
2022-07-26, 07:15
  #8
Medlem
AngieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Tänker mig att jag ska ha skyddsväst nästa gång jag viftar med min batong.
Nudiststrand ju. Han var antagligen full.
Citera
2022-07-26, 07:23
  #9
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngieD
Nudiststrand ju. Han var antagligen full.
Troligen, och som det skrivs, exhibitionistisk. Men vad fan, att skjuta?
Citera
2022-07-26, 09:09
  #10
Medlem
Nibiruans avatar
Bara för att det är en nudiststrand så får man inte hålla på att onanera mm framför/åt andra badgäster lr vara sexuellt utåtriktad (en annan femma om platsen varit folktom dock). Han som sköt kanske ringde polisen först men polisen ville/orkade inte åka ut på ärendet. Då tycker jag grov misshandel är en lämplig motåtgärd, skjuta ihjäl känns lite overkill. Han som "gubbslemmade" var säkert hög på droger och alkohol lr så har någon brustit i hjärnkontoret för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in