Citat:
Ursprungligen postat av
HugoStieglitz
Det lter som om du inte r i behov av ngon Simon Hggstrm. Efter att tidigare varit vldigt mycket anti prostitution, har jag sista tiden tnkt om och brjat nrma mig att det r trafficking som r enda problemet. Dagens lagstiftning utgr frn att horor r traffickingoffer vilket gr att man har satt likhetstecken mellan: slja sex = tvng.
Tyvrr r det nog s, och p kpet s tror jag inte det lyckas med moralen nd. I grunden frsker man f bort ett problem med frbud i stllet fr att angripa de bakomliggande orsakerna: frkvvande sexnormer samt att mnga mn helt enkelt r vldigt ofrscha och oattraktiva samt nd har mer pengar n kvinnor.
Nej jag r verkligen inte i behov av att rddas. Och mnga med mig vill inte veta av ngon polis som ligger och spanar och runkar t sin goda insats..
Nej sexarbete r verkligen inte lika med trafficking. Och bara fr att gemene man inte kan tnka sig att suga kuk fr pengar s ska dom som vljer att gr det inte smutskasta p samma stt som jag inte smutskastar slaktre, underskterskor eller sopgubbar. Alla behvs! Det r jobbigt att jobba, men alla borde f vlja sitt jobbig. Fr mig personligen r det jobbigare att g upp tidigt p morgonen eller att f lg ln n att bli psatt av en go gubbe.
Citat:
Ursprungligen postat av
2.3
Vilka i din nrhet vet om ditt extraknck?
Vad tycker du om ord som hora, fnask och luder?
Majoriteten av mina nra vnner vet om det utan att dmma. Dom lskar mig fr att jag vgar vara mig sjlv i en vrld dr de flesta strvar efter att passa in.
Jag tycker inget speciellt om dom orden. Alla gr under epitetet skllsord och krnker mig inte mer n ngot annat.
Men jag och vnner emellan kan anvnda ordet hora och mena dess ursprungliga innebrd p ett neutralt, sarkastiskt eller humoristiskt sett.
Kunder kan kalla mig hora ibland p ett sexigt sett. Vilket jag oftast gr igng p eller tycker r helt fine.