Citat:
Ursprungligen postat av
ayeflatowl
Jag skiter i både Ryssland och Ukraina, varför ska bögpolitikerna bestämma hur höga elpriser vi ska ha för att verka goda? Fan vad jag är trött på att andra ska leka goda på min bekostnad. Om ni vill leka goda, gör det för fan med era egna pengar. Ni har ingen jävla koppling till fittUkraina ändå.
'
Tack kamrat!
Just så där går mina tankar också! De som vill leka med pengarna får gärna göra det med sina egna men mina och dina skattepengar skall de ge fan i! jag har ingen lust sponsra piss ukraina med en krona och jag vill inte sponsra piss ryssland heller med en krona.
De som vill känna sig goda får göra det med egna intjänade pengar och sluta bestämma över oss andra.
BTW så gasen de skall sluta leverera säljer ryssarna bara till tex Indien och sedan importerar Tyskland tex Gasen ifrån Indien istället och i massmedia ser allt så bra och gott ut, men gasen är fortfarande rysk.
Det ser bra ut i massmedia bara när Europa säger vi skall inte göra oss beroende av rysk gas utan vi köper den från Indien - men ingen jävel frågar sig vart får indien gasen ifrån då?
Olika piplines men samma förbannade gas fortfarande.