Jahapp.. Det var en hård lördag som tog hela söndagen att reparera sig från, så jag har inte programmerat ett skit i helgen.. Och nu är det lite mycket att dona på jobbet.. Så räkna med ett par dagars uppehåll i rapporteringen..
Jag har dock använt tiden till att fundera på utvecklingen av spelet så jag har fått ett par bitar på plats tankemässigt som gör att jag kan hoppa på det med nya ideér.
Återkommer alltså snart.
Fortsätt ändå att komma med ideér till andra spel/program/utils. Snart är det här färdigt så då vore det kul om man hade något annat att sätta tänderna i.
Extentions osv till browsers är inte så lockande för mig. Gitarr-programmet är lockande men jag är för omusikalisk och okunnig när det gäller gitarrtabs osv så jag är tveksam till att jag grejar det även om jag skulle greja själva det tekniska i programmeringen.. Men om någon vill sätta in mig i det så är det bara att skriva här eller pm:a mig utförlig information om hur det fungerar. Men har vi inte sett en hel del gitarr-lirar-program? Speciellt tror jag att jag minns ett par sådana gjorda i flash eller macromedia nånting..
Så, låt ideérna hagla.
mvh