Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Detta är extremt dålig PR. Hade hon varit ute & hjälpt till på något sjukhus eller liknande så kunde det säkert funka. Men att stå & posera i svindyra designkläder vid sidan om flygplansvrak funkar helt enkelt inte.
Nu pratar vi om Vogue och dess publik. Jag har inte svårt föreställa mig vilka det är som konsumerar detta 'fanzymag'- till största del helt världsfrånvända fashionistas som inget vet om Ukraina, PutinRysslands angrepp på sitt grannland och den omfattande sorg och förstörelse som följer härpå. Det finns en devis, en sägning som lyder 'tala till bönder på bönders vis' och det är så hela Vogueäventyret skall utläsas och tolkas... The Zelenskys vänder sig helt enkelt till en annan publik och krets av läsare denna gång. Jag har inte sett detta 'reportage' eller någon av dessa bilder men jag kan lätt inse vad meningen och syftet är...
Det där med att likt en syster gå runt bland skadade medborgare kommer du säkert få se inom snart- det finns många vägar att gå och alla är menade att nå sympati för sin sak. Nu var det Voguevändan, en annan dag blir det sjukhusbesöken. Zelenskys gör sitt jobb mycket bra.