Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-27, 21:57
  #13
Medlem
mr-Rookgaards avatar
Läst både regler och captcha-trådar, vad gör jag för fel?

Citat:
Ursprungligen postat av Lagmald
Jag kan oftast inta posta pga. captcha. Är väl bara att lämna forumet och söka sig till bättre alternativ antar jag.

Jag kan inte posta, vet att kontot är gammalt.. Men pallade inte göra nytt, varför kan jag inte posta nånting (går den här igenom blir jag förvånad). Men försökte svara på någon biltråd, där jag har lite insikter.

Får bara felaktig captcha, har inte ens fått upp några bilder att klicka osv?!

Jag har scrollat igenom diverse "captcha" trådar här på forumet utan att bli klokare.. Fullt uppdaterad Chrome och ny telefon.

Gillar inte sista svaret i tråden!
Tack på förhand mvh

Denna tråden försöker jag posta i: https://www.flashback.org/newreply.p...7797300#editor
__________________
Senast redigerad av mr-Rookgaard 2024-03-27 kl. 22:16. Anledning: Förtydligande
Citera
2024-04-06, 17:06
  #14
Medlem
mr-Rookgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-Rookgaard
Jag kan inte posta, vet att kontot är gammalt.. Men pallade inte göra nytt, varför kan jag inte posta nånting (går den här igenom blir jag förvånad). Men försökte svara på någon biltråd, där jag har lite insikter.

Får bara felaktig captcha, har inte ens fått upp några bilder att klicka osv?!

Jag har scrollat igenom diverse "captcha" trådar här på forumet utan att bli klokare.. Fullt uppdaterad Chrome och ny telefon.

Gillar inte sista svaret i tråden!
Tack på förhand mvh

Denna tråden försöker jag posta i: https://www.flashback.org/newreply.p...7797300#editor

LÖST: Hade flera flikar öppna, vilket jag tillslut läste mig till i någon tråd, är spärrat av säkerhetsskäl. Kan tillägga att jag använder ny samsung telefon, vet ej om detta sker på andra plattformar.
Citera
2024-04-23, 06:52
  #15
Medlem
flashback är inte vad det en gång var
Citera
Idag, 10:58
  #16
Medlem
När jag ska posta ett nytt inlägg så får jag upp ”felaktig captcha” och kommer inte vidare. Vad betyder det och hur gör jag för att komma vidare?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback