Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-10, 22:14
  #133
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det är hennes val att behålla eller inte

Visste väl att folk skulle vara för dumma för att fatta. Tycker du att det är så lämpligt?
Sen ska det startas trådar där man GRINAR över att det gick åt helvete….
Citera
2022-08-11, 04:37
  #134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Visste väl att folk skulle vara för dumma för att fatta. Tycker du att det är så lämpligt?
Sen ska det startas trådar där man GRINAR över att det gick åt helvete….

Lämpligt vadå? Om det nu skulle vara så att tjejen är på smällen och vill behålla?
Skulle troligtvis gå alldeles utmärkt!
Den enda som då med största sannolikhet startar en tråd, är TS när första räkningen för underhållsbidrag kommer

Kan informera om att i både min vän- och bekantskapskrets, finns det många ensamstående där majoriteten dumfan till farsor dragit när det blivit för jobbigt för dem och de tyvärr besitter en mentalitet som TS.
Ungarna har en betydligt bättre levnadsstandard och dessutom bättre ekonomiskt, efter att Kalle, Peter, Omar, Johnny, Linus, Robin, Diego, Andreas, Juan och vad fan de nu heter- gjort ett enda bra val i livet och det är att dra dit pepparn växer där de kan fortsätta med sitt oansvariga efterblivna liv någon annanstans, eftersom de ändå inte är kapabla till att bidra med något vettigt eller med värde än att resonera med sin efterblivna pitt-mentalitet.
Citera
2022-08-17, 10:07
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Lämpligt vadå? Om det nu skulle vara så att tjejen är på smällen och vill behålla?
Skulle troligtvis gå alldeles utmärkt!
Den enda som då med största sannolikhet startar en tråd, är TS när första räkningen för underhållsbidrag kommer

Kan informera om att i både min vän- och bekantskapskrets, finns det många ensamstående där majoriteten dumfan till farsor dragit när det blivit för jobbigt för dem och de tyvärr besitter en mentalitet som TS.
Ungarna har en betydligt bättre levnadsstandard och dessutom bättre ekonomiskt, efter att Kalle, Peter, Omar, Johnny, Linus, Robin, Diego, Andreas, Juan och vad fan de nu heter- gjort ett enda bra val i livet och det är att dra dit pepparn växer där de kan fortsätta med sitt oansvariga efterblivna liv någon annanstans, eftersom de ändå inte är kapabla till att bidra med något vettigt eller med värde än att resonera med sin efterblivna pitt-mentalitet.

Sjukt jävla nojig nu alltså.. Pratade med henne och hon säger att hennes mens är sen.. Hon brukar få den kring den 15:e men har inte fått den än. Betyder det att hon är gravid nu??
Citera
2022-08-17, 10:17
  #136
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Sjukt jävla nojig nu alltså.. Pratade med henne och hon säger att hennes mens är sen.. Hon brukar få den kring den 15:e men har inte fått den än. Betyder det att hon är gravid nu??
Ja grattis, hoppas hon inte lackar o ångrar sig och anmäler dig för våldtäkt. Bästa du kan göra nu är o köpa barnvagn o fråga om ni ska gifta er annars riskerar du att få skaka galler o betala underhåll.
Citera
2022-08-17, 14:02
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Sjukt jävla nojig nu alltså.. Pratade med henne och hon säger att hennes mens är sen.. Hon brukar få den kring den 15:e men har inte fått den än. Betyder det att hon är gravid nu??

Jag tror fortfarande att du är ett troll

Gå och köp ett test och kolla.
Citera
2022-08-17, 14:19
  #138
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Men det gör jag ju inte, alltså vi brukar använda kondom alltid men då hade vi slut och vi var kåta och det blev som det blev Känner mig inte så nojig längre, risken är nog inte så stor att hon blev gravid?
Satte på henne igen igår, hade inte träffat henne på 4 dar så var sjukt kåt, och hon också. Vi hade sex flera gånger (ja, använde kondom nu )låg ute i solen och myste, badade i min pool, åt goda grillspett m.m
Mår som en prins nu, känner mig jävligt nöjd och tömd haha.

Okej, mr. Humblebrag. I värsta fall så finns det åtminstone fri abort här i sverige. Eller så får du lära dig att leva med konsekvenserna av ditt handlande i 18 år.
Något att tänka på i framtiden: vasektomi.
Citera
2022-10-25, 16:01
  #139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Låg med en 16-årig tjej igår. Brukar använda kondom men ja vi hade slut och vi var båda kåta så vi körde utan.. tänkte att jag avbryter innan jag kommer och sprutar på henne... men det kändes så jävla skönt att knulla henne så jag lät det bara komma och sprutade hela satsen i henne Hon böjde sig fram sen så det rann ut. Hur stor är risken att hon blivit gravid nu? Sjukt jävla nojig haha

Hur gammal är du?
Citera
2022-10-26, 14:51
  #140
Medlem
Om någon är intresserad av hur detta slutade, så visade det sig att hon mycket riktigt blivit gravid, och vi kom tillsammans överens om att abort var det bästa alternativet.
Citera
2022-10-26, 17:50
  #141
Medlem
Skumt att inte akut p-pillret funkade tkr jag... Är det vanligt att de inte fungerar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in