Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-12-22, 14:20
Medlem
Någon som följt live-streamingen av Sandra med Hänt? Hon säger att att hon vill slå rekordet för antalet säsonger någon varit med i Robinson. Menar hon att hon är med även nu i vår?
2022-12-22, 14:37
Medlem
Petra verkar ju vara en väldigt trevlig och sympatisk person. Tycker det är synd att hon inte fortsätter som programledare.
2022-12-22, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jag bryr mig inte om huruvida Alex är en exnarkoman eller var drivande i det sociala spelet och paktandet. Jag tror de flesta tyckte Alex var helt okey fram till örådet där han lackade på snälla Helen när de själva fuckat upp det och fallit på eget grepp.

Där tappade han allt för min del och visade att han var en liten människa

Hur fruktansvärt känslig kan man vara? Han höjde knappt rösten..
Han kunde definitivt skött det bättre men kom igen.
2022-12-22, 15:13
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
På att det finns människor som inte lever ett så pass grått, meningslöst och patetiskt liv som du gör? Exakt vad är det som gör att du dag in och dag ut känner dig tvungen att sitta och spy hat över helt vanliga människor, på ett anonymt internetforum dessutom? Kan man ens sjunka lägre? Det skulle väl vara pedofiler i sådana fall.

Du måste lida något oerhört djupt inombords. Hade kanske tyckt synd om dig om du inte var så gränslöst elak. Patetiskt är en grav underdrift som beskrivning av ditt bisarra, fega och ofattbart sjuka beteende. Skaffa ett liv, för helvete.
Uj då...Du blev visst lite förnärmad?
2022-12-22, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.Enstoring
Ni är underbart sköna!

Ni är verkligen den perfekta målgruppen för dagens såpor.
Tror ni på riktigt att ni kan bilda er en uppfattning om en människa efter att ha kollat på 20 utvalda minuter av 24 timmar per dygn?
TV4 kan helt vrid och vinkla en person precis hur dom vill. Det är faktiskt den enda anledningen till att jag aldrig skulle vilja vara med på
Om ni istället tror att det är soyboyen i grannhuset som backar er när det blir allvar på något vis, så har ni gravt fel.

Klart de vinklar men Värmland är INTE smart och Alex är en liten människa som lätt kan tappa fattningen. Skulle inte förvåna mig om hans fru har fått en lavett eller två.
2022-12-22, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jag bryr mig inte om huruvida Alex är en exnarkoman eller var drivande i det sociala spelet och paktandet. Jag tror de flesta tyckte Alex var helt okey fram till örådet där han lackade på snälla Helen när de själva fuckat upp det och fallit på eget grepp.

Där tappade han allt för min del och visade att han var en liten människa

Själv upplever jag Helen som jävligt jobbig och total oförmåga till att vara inkännande. Hon säger de precis som jag varit - en enorm hög tro på positivt tänkande. Som går till överdrift när man inte tillåter andra i gruppen att känna andra känslor. Speglar mycket hur hon läst en bok om säljare å sen kör positivism ända in i kaklet. Det blir nästan respektlöst om man inte tillåter negativa känslor - som är helt normala och förväntade. Sen ska dom inte gå till överdrift heller.

Men jag är inte förvånad att hon blev exkluderad i gruppen. Speciellt stelt när hon blev utröstad 3 gånger. Sen kanske de är lite väl långt att hon blir exkluderad ändå. Man får försöka orka med henne.

Jag tycker inte att folk som surnar till när de går dåligt är hela världen. Get over it. Däremot bör nog helen Fundera ett varv till på att de här med att skaffa vänner kanske är värt när man är på en öde ö och ska samarbeta. Inte fel å lära känna varandra och bygga djupare band som gör att du bryr dig om varandra.
2022-12-22, 20:32
Moderator
Dr Kings avatar
Säsongen är slut och tråden stängs.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här