Citat:
Ursprungligen postat av
Cancel---Culture
Den illegitima pedofilen Biden har nu brjat anvnda DOJ och FBI fr att attackera politiska motstndare precis som man gr i lnder som Cuba eller Venezuela, r denna administrationen s desperat och rdda fr att Trump ska stlla upp 2024?
Vill man verkligen starta upp en strre konflikt som kan leda till inbrdeskrig? Republikaner har gtt ut hrt mot denna auktoritra regimen som inte r direkt omtyckt av befolkningen Detta kommer att leda till utredningar mot Wray, Biden och co.
r globalisterna rdda nu?
OT: TDS-trollen som r online dygnet runt behver inte bemda sig med att skriva i trden d vi hr diskuterar Biden och inte specifikt Trump som ni r besatta av!
En sak jag funderar p, varfr utelmnar du s extremt mycket fakta?
Och varfr klarar du inte ens av att pvisa detta?
Fr saken r lagboken finns och den berttar ngot, och nr den berttar ngot om bananrepublikanerna s r det fascism.
Ja, ingen gr p den projiceringen, den r fr intellektuellt svag fr ngon att g p.
Jag skulle nog tro fascismen finns dr dom som fantiserar ihop lagar och brott, och sen EXAKT VARJE GNG BERTTAR VI KAN ALDRIG GRA NGOT FEL.
Redan dr vet man vart den fallerande ideologin fascismen r.
Men det r lugnt, jag frstr detta r en trd dr man ska ltsas och fantisera.
Och varfr ska globalister bli rdda fr trumpen kommer som president fr?
trumpen r ju en mycket stor globalist sjlv, s det fromleriet r omjligt att g.
Min gissning r att de jublar att en globalist har suttit dr mellan 2017-2021, och skulle bli lika glada igen om en globalist av den rangen igen.
Andra kr efter saklighet, men det r fr avancerat fr dig.
Menar du verkligen cancer att