Men vad i helvete...
Jag har en son i nästan exakt samma ålder, han fyller fyra i december.
Hur kan man ens komma på tanken att lämna ett barn i den åldern utom synhåll i ett badhus?
Hur tänker man? Tänker man alls?
Jag har koll på och är helt nära min son när han är i den uppblåsbara poolen hemma i trädgården, som är knappt 50 cm djup.
Mamman skrev något om att hon inte kunde acceptera att "de" inte kunde rädda honom.
Verkar inte riktigt som att hon har förstått vad hennes föräldraroll innebär.
Om uppgifterna stämmer så var hon inte ombytt, inte simkunnig och hade inte barnet under uppsikt.
Då går det ju som det går.
Senast redigerad av Tesla83 2022-08-31 kl. 02:00.
ungen hade druknat och låg på rygg bredvid barnpoolen efter man tagit upp honom och påbörjade livräddande åtgärder under tiden räddningtjänst var på väg och många stod vi sidan och kollade på o filmade. till slut stängdes badhuset för dagen
När mamman och hennes väninna köpte biljetter till badet, gjorde personalen fullständigt klart för dem att de måste vara ombytta och bada med sina små barn i vattnet, annars får de inte bada.
Kvinnorna sa att de förstod, och verkade enligt personalen förstå. De svarade också på frågan om de vuxna hade badkläder med sig, och ja det sa de att de hade.
De bytte aldrig om. De satt i full somaliemundering och åt när treåringen försvann.
• Måndag 10 februari 2022: En 3-årig pojke hittas vid klockan 13 livlös i en bassäng och förs till sjukhus med allvarliga skador. Pojken vårdades på intensivvårdsavdelning, men fredagen den 14 februari meddelades det att han avlidit.
• Söndag 14 augusti 2022: En 4-årig pojke hittas vid klockan 16.30 livlös i en utomhusbassäng. Pojken fördes till sjukhus och vid klockan 19 meddelade polisen att pojken var avliden.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!