Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2022-08-28, 10:41
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Låter bra. Stötter man på något så brukar det ligga bra svar på deras supportforum.

Får man fråga vilket tema du använder? Har du installerat något tillägg ännu?
Jag använder Proflat samt ett undertema till detta.
Tillägg: testade att ha det på svenska (svenskt language pack), men det blev riktigt dåligt.
Och så det här tillägget (extension) för att få profilrutorna till vänster om inläggen.

Det är nog allt så här långt. Helt snurrig av allt mekande.
Citera
2022-08-28, 10:56
  #50
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kretskort47
Jag använder Proflat samt ett undertema till detta.
Tillägg: testade att ha det på svenska (svenskt language pack), men det blev riktigt dåligt.
Och så det här tillägget (extension) för att få profilrutorna till vänster om inläggen.

Det är nog allt så här långt. Helt snurrig av allt mekande.

Ja, det svenska språket är inte uppdaterad på länge. Svenska phpBB.se är det ingen större verksamhet i.

Får man fråga om man får ta del av URL?
Citera
2022-08-28, 11:22
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Ja, det svenska språket är inte uppdaterad på länge. Svenska phpBB.se är det ingen större verksamhet i.

Får man fråga om man får ta del av URL?
Haha, tyvärr, det är för internt.
Citera
2022-09-01, 15:55
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oxcart
Ge det tid. Det är inte så svårt att få igång men svårare att justera det så att det verkligen blir som man vill ha det. Och att ha full koll på det i fortsättningen så att man inte plötsligt raderar databasen.
Men jag är ändå skeptisk, phpBB är rätt fyrkantigt och tråkigt och risken är att inläggen blir få.
400+ inlägg första dygnet. Bra ös.
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Låter bra. Stötter man på något så brukar det ligga bra svar på deras supportforum.

Får man fråga vilket tema du använder? Har du installerat något tillägg ännu?
Nu är det igång! Mekar med småfix kontinuerligt och lär mig massor, men överlag tutar det på smärtfritt. Ca 40 medlemmar i detta nu. Tack för all hjälp!
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback