Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-06-01, 22:42
  #61
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GibbeEkan
Ja, så är det egentligen fortfarande. All you need is love, i slutändan. Jag har berättat det för några kvinnor, och eftersom de känt mig och tyckt om mig så har de inte tyckt det varit så stor grej. Den som har lidit mest av det är jag själv. Nej det är verkligen ingen svartvit fråga. Men alla jag berättat det för har mest ryckt på axlarna. Tror att de kanske blev lite förvånade över att jag gjort det, eftersom det inte alls är i "min karaktär" eller vad man skall säga. Men det är ju också en misstolkning om att det bara är idioter som köpt/köper sex.
Där ser du. Det måste inte vara en så stor grej. Jag tycker att det är fullständigt vidrigt med män och kvinnor som köper sex av människor som mer eller mindre är tvingade till att prostituera sig men jag inser också att all prostitution inte ser ut på det viset.
Citera
2024-06-02, 00:07
  #62
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GibbeEkan
Det hade jag inte behövt. Men ibland är man lite för ärlig för sitt eget bästa. Var även nyfiken på reaktionerna.
Även rubriken är märkligt och komisk. Hade du inte mått dåligt om du sluppit behöva betala för att ligga med dem?
Citera
2024-06-02, 00:53
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Även rubriken är märkligt och komisk. Hade du inte mått dåligt om du sluppit behöva betala för att ligga med dem?

Du har en poäng.
Citera
2024-06-03, 18:04
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GibbeEkan
"Mänskligheten" skulle innebära att alla på hela planeten ville ha bort det. Men finns uppenbarligen flera som är för prostitution.
Mänskligheten är en övergripande multitud som tillåter undantag för de med sjukliga böjelser.
Citera
2024-06-03, 22:09
  #65
Medlem
Extrema förhållanden = extrema åtgärder. För mig var det ganska extremt att gå till en prostituerad. Jag var ju berusad också, annars vet jag inte om jag kunnat göra det över huvudtaget. Inte för att jag är emot prostitution, utan för att det inte min grej. Men nu vet jag ju det.
Citera
2024-06-23, 14:52
  #66
Medlem
Jag mår inte dåligt annat än att jag ”sviker” mina nära och kära. Får så usel sex/ingen sex hemma. Och får nu möjlighet att få sex av underbart vackra kvinnor som jag aldrig fått tidigare. Är glad över att få en ”10:a” få och då. Men nu börjar det slå över. Ekonomin blir drabbad. Lägger alldeles för mycket pengar just nu. 1 gång i veckan för tillfället. Men kan inte låta bli. Kvinnorna är för vackra. Nej jag mår inte dåligt. Men finns ju ingen att prata med om detta. Många tankar blir det. Men skammen försvann efter den andra. Hur länge räcker plånboken? Ska jag skriva brev till Bullen och be om hjälp?
Citera
2024-07-04, 11:38
  #67
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Där ser du. Det måste inte vara en så stor grej. Jag tycker att det är fullständigt vidrigt med män och kvinnor som köper sex av människor som mer eller mindre är tvingade till att prostituera sig men jag inser också att all prostitution inte ser ut på det viset.
Jo, all prostitution ser i princip ut "på det viset". Den lyckliga horan är en myt - hen existerar inte. Sexförsäljning är aldrig frivilligt.Ta exempelvis fallet med de thailändska "massagesalongerna"i Lindköping (?) nyligen. Kvinnorna var direkt tvingade av kriminella gäng att ha sex upp till fem gånger per timme. Och det är vita män av TS kaliber som begår övergreppen. Till TS försvar skall dock sägas att hens samvete vaknar. Mitt råd till henom är att anmäla sig till polisen.
Citera
2024-07-04, 12:12
  #68
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Jo, all prostitution ser i princip ut "på det viset". Den lyckliga horan är en myt - hen existerar inte. Sexförsäljning är aldrig frivilligt.Ta exempelvis fallet med de thailändska "massagesalongerna"i Lindköping (?) nyligen. Kvinnorna var direkt tvingade av kriminella gäng att ha sex upp till fem gånger per timme. Och det är vita män av TS kaliber som begår övergreppen. Till TS försvar skall dock sägas att hens samvete vaknar. Mitt råd till henom är att anmäla sig till polisen.

Nej du har fel, det är ingen myt. Många säljer sex helt frivilligt för att dom tycker att det är bätre än att jobba med något annat.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in