Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2024-08-19, 21:40
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av contains
Mansplaining på högsta nivå. Du är så pantad så det är fan synd om dig.
Om du ens skulle prata med någon som sålt/säljer sex eller läsa vad dom berättar, om vad som händer om de helt plötsligt vill avbryta så skulle du fatta att så inte är fallet.

Torskar köper sex för de vill ha makt. 9 av 10 gånger kommer de vägra att avbryta för att de "betalat för sig och ska ha det de betalat för". Misshandel och våldtäkt är mer vanligt än du tror.

Men fortsätt du att leva bland dina rosa moln och illusionen om den lyckliga horan och lyhörda torsken.

Rekommenderar att du läser igenom kontot Inte din hora på Instagram eller boken Till männen som köpte min kropp av Louise Amcoff. Tvivlar dock att ett empatibefriat snoppdjur som dig ens skulle försöka.

Jag tror faktiskt inte heller att du är tillräckligt påläst om varför män köper sex, och vilka män som köpt sex. Men det är en väldigt laddad fråga för dig och då kan man inte riktigt tänka rationellt, och man ser allting väldigt svart/vitt. Visste du att en tiondel av alla män någon gång köpt sex? Visste du att personer som The Beatles, Sting , Russel Brand, Tiger Woods , Justin Bieber, Hugh Grant och Eddie Murphy köpt sex / anlitat prostituerade? Inte alla som gillar dessa personer heller men för att sätta saker i lite perspektiv om att det är många olika män med av olika anledningar som köper sex eller vill vara med en prostituerad.

Jag förstår att du, likt många (särskilt kvinnor), direkt tänker på de som köper sex som predatorer, dåliga kvinnohatande män eller våldtäktsmän, men så enkelt är det verkligen inte

kram.
Citera
2024-08-21, 21:21
  #74
Medlem
Finns det någon tråd för oss kunder som vill prata om detta? Inte rätt eller fel utan frågor svar och kommentarer
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in