Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-10-14, 09:45
Medlem
awoke11s avatar
Okej, om de faktiskt hller vad de lovar och lter SD f igenom sin migrationspolitik s kan jag tycka att det r OK att liberalerna fr ngra platser, men fan d ska de hlla kft senare. Finns en bra punkt i detta och det r att SD kan skylla ifrn sig ifall de inte tar plats om de misslyckas, d det r just stor risk fr misslyckande. Hoppas regeringen gr vad som krvs s vi fr ut packet!
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kullamannenn
Intervju med Gretas vn och Greta fr psykos.. https://www.expressen.se/tv/politik/...for-riksdagen/

De ser lite ensamma ut dr p torget. Ser inte Greta fortfarande barnslig ut fr sin lder?
Citera
Avstngd
Statsminister2030s avatar
Citat:
Intervju med Gretas vn och Greta fr psykos..

https://www.expressen.se/tv/politik/...for-riksdagen/

Greta har troligtvis rkt ngot, men som den miljkmpe hon r, s har hon med all skerhet valt ekologiskt och nrodlat. .
Citera
2022-10-14, 09:47
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
I sin senaste ledare har han slutat kalla det Putin-priser och kallar det Kristersson-priser. 🤣

Han r vr nya Arnstad.
Citera
2022-10-14, 09:48
Medlem
OvissFramtids avatar
En aspekt av denna regeringssituationen som jag tycker man pratar vldigt lite om r den om vilken riktning C kommer ta och vilken ny partiledare som kommer tilltrda?

Mnga Centerpartister r arga ver vnstervridningen partiet tog under Lf och ville inte samarbeta med S, finns det en mjlighet att ven C-politiker i riksdagen kan rsta till det blgula blockets frdel?
Citera
2022-10-14, 09:49
Bannlyst
Johan Pehrson kommer st p ena sidan och Jimmie kesson p andra, Ebba och Ulf i mitten 😆
Citera
2022-10-14, 09:50
Medlem
Citat:
Liberalerna kommer att ing i Ulf Kristerssons regering, uppger Ekot.

Bra. Det innebr att det r svrare fr ngra av Liberalerna i Riksdagen att hoppa ver stngslet och bli frifrsare.
Citera
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
M, KD, SD och L r verens om att bilda regering, enligt uppgifter.
verenskommelsen beskrivs som mycket omfattande, ska uppg till 50 sidor och det uppges bli SD:s migrationspolitik, erfar Expressen.
Precis som jag trodde p frhand. Sd:s invandringspolitik och kriminalpolitik. L fr ngra kttben i form av ministerposter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varys92
Idag r dagen boys.
Psykakuterna landet runt kommer f mycket att gra i helgen, fullt med vnstermuppar som ftt total psykos.

Anders Lindberg r frst i kn

Anders
Lider med denna extremt skadade individ
Citera
2022-10-14, 09:51
Medlem
Annie Lf har spittrat Centern rejlt. Det r nog sista gngen C kommer in i riksdagen. Hlften frsvinner till S och andra hlften till M.
Citera
Bannlyst
Fr att reta alla vnsterfeminister tnker dom grundlagsskydda abortrtten 👏👏👏👏👏👏
Citera
Medlem
Facades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awoke11
Okej, om de faktiskt hller vad de lovar och lter SD f igenom sin migrationspolitik s kan jag tycka att det r OK att liberalerna fr ngra platser, men fan d ska de hlla kft senare. Finns en bra punkt i detta och det r att SD kan skylla ifrn sig ifall de inte tar plats om de misslyckas, d det r just stor risk fr misslyckande. Hoppas regeringen gr vad som krvs s vi fr ut packet!

Jag hller med men jag r avvaktande.
Liberalerna tillhr samma kategori av skrot som C och MP, dvs inget att lita p ver huvudtaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in