• 1
  • 2
2022-09-15, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tutrut
Jag förstår att du är inne på dejtingsajter för att hålla koll på ditt ex och att du vill påminna henne om din existens genom att lika henne eller swipa åt diverse håll
Och du undrar om det skulle vara olagligt.
Precis. Detta är dessutom andra tråden med samma frågeställning som ts skapar. Riktig obehaglig typ. Att han dessutom enligt egen utsago blivit bannad från flertalet dejtingsajter (antagligen pga odräglig beteende) säger ju ett och annat.
Citera
2022-09-15, 10:33
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
Frågan är om man skulle RÅKA swipa fel, vad händer? inte om huruvida jag tänkt göra det med uppsåt eller om hon hade uppskattat det, hur är det med läsförståelsen?

Som sagt så ser man ju bara om man fått en swipe om man själv swipar så du behöver inte oroa dig. Hon kommer inte se att du swipat.

Så nu kan tråden låsas.
Citera
2022-09-15, 10:34
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
Frågan är om man skulle RÅKA swipa fel, vad händer? inte om huruvida jag tänkt göra det med uppsåt eller om hon hade uppskattat det, hur är det med läsförståelsen?
Du RÅKAR inte. Du VÄLJER.
Ett tips i all välmening, säg upp dina dejtingkonton och gå i terapi, då du inte verkar förstå varför kontaktförbudet utfärdades från första början.
Citera
2022-09-15, 15:35
Medlem
haha herregud vilka vita riddare ni är, nåja, ni hade väl inte ens reagerat om ni hittade frugan i säng med nån annan. patetiska män är idag.
Citera
2022-09-15, 15:39
Medlem
Finns inga misstag. Du råkar inte få kontaktförbud, du råkar inte våldta någon, du råkar inte mörda någon, du råkar inte lika ditt ex bilder.
Citera
2022-09-15, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Som sagt så ser man ju bara om man fått en swipe om man själv swipar så du behöver inte oroa dig. Hon kommer inte se att du swipat.

Så nu kan tråden låsas.
När jag var på tinder fick jag meddelande om att någon likat mig, men jag betalade för abonnemanget. Är nog skillnad om man kör gratisversionen eller dyrare abonnemang
Citera
2023-09-28, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tutrut
Det är också svårt att få kontaktförbud.
En anhörig blev utsatt för en idiot, vi försökte få kontaktförbud men blev nekade.
Vi bevittnade alla vad han gjorde, det var inte normalt beteende. Ändå fick han inte kontaktförbud.

De som får kontaktförbud borde därför vara helstörda.

Det beror helt på åklagaren. Hört många historier om folk som fått kontaktförbud extremt lätt. Hörde talas om en kvinna som fick kontaktförbud mot en annan kvinna som hon aldrig ens hade träffat eller pratat med.
Citera
2023-09-28, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Finns inga misstag. Du råkar inte få kontaktförbud, du råkar inte våldta någon, du råkar inte mörda någon, du råkar inte lika ditt ex bilder.

Alla är inte som dig. Vissa är i affekt, vissa är impulsiva, vissa förstår verkligen bara inte och vissa fungerar sämre.
Citera
2023-09-28, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arlagatan
Alla är inte som dig. Vissa är i affekt, vissa är impulsiva, vissa förstår verkligen bara inte och vissa fungerar sämre.

Du ser det som ursäkt? "Varför våldtog du henne?" Jo jag var impulsiv! "okej vi förlåter dig"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in