Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-09-16, 22:49
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Vem var bomben avsedd för?

Det undrar jag med, kan det vara någon som ligan dom pratar om på Crime investigatons swedens youtubakanal?
Citera
2022-09-17, 06:19
  #26
Medlem
Behöver givetvis inte ha någon koppling. Men där är 2 unga bröder som verkar härstamma från en icke skidåkande nation skrivna på Närlundavägen 18C. Båda förekommer på Lexbase.

*ohmmed Al-Hou*d och Ali Al Hou*d.
*=m

Storebrodern Ali verkar ha varit delaktig i ett knivdåd på Nicolaiskolan 2018 tillsammans med mördaren Ardalan Ejdo som bland annat högg ihjäl en kille i närheten av Rönnowska skolan för ett gäng år sedan.
Citera
2022-09-24, 10:42
  #27
Medlem
Jag filmade två st mycket intressanta personer ca 3 minuter efter explosionen som jag är ganska övertygad om är ansvariga. Man hörde på dom att det var dom, dessutom maskerade.

Tyvärr så kan man väl inte lämna bevis utan att bli inblandad själv..
Citera
2022-09-24, 17:20
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truetiger
Jag filmade två st mycket intressanta personer ca 3 minuter efter explosionen som jag är ganska övertygad om är ansvariga. Man hörde på dom att det var dom, dessutom maskerade.

Tyvärr så kan man väl inte lämna bevis utan att bli inblandad själv..

Mig veterligen går det utmärkt att tipsa polisen och lämna in bevis anonymt. Ring 114 14 föreslår jag.
Citera
2022-09-25, 21:34
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Mig veterligen går det utmärkt att tipsa polisen och lämna in bevis anonymt. Ring 114 14 föreslår jag.


Har läst fall där polisen spårat upp personen som givit tips, tyvärr så syns det var jag bor ganska tydligen på videon med, tack vare gatan samt vinkeln

Men jag skulle kanske kunna ta lite bilder från filmen och ladda upp här, chansa på att polisen läser tråden.
Citera
2022-09-25, 22:10
  #30
Medlem
Budikates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truetiger
Har läst fall där polisen spårat upp personen som givit tips, tyvärr så syns det var jag bor ganska tydligen på videon med, tack vare gatan samt vinkeln

Men jag skulle kanske kunna ta lite bilder från filmen och ladda upp här, chansa på att polisen läser tråden.

Du behöver inte chansa. Jag vet att polisen läser tråden.
Citera
2023-01-14, 01:08
  #31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Var en jättehög smäll nyss, någon som också hörde den? Måste varit någon form av explosion


Dessa explosioner verkar vara ren vardagsmat i Helsingborg, har du upplevt någon sådan nära dig?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in