Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-10-12, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tktrx83
Enda problemet är väl att BPC måste administreras genom site-injection dvs lokalt, och att det knappt går få i slin-pin'en på egen hand.
Men om du är ute efter solskenshistorier kan jag flika in med min erfarenhet av BPC efter att axeln hoppat ur led.
Hänt ett antal gånger under åren och vanligtvis tar det någon vecka-två att bli återställd. Men efter 2x250mcg ED var jag helt smärtfri efter bara några dagar. Skillnaden med/utan är enorm och det kommer definitivt ha sin inverkan på läkningstiden.

Men försök komma så nära smärtområdet du bara kan, har rekommenderat till polare som fegat ur därför de är rädda för en liten jävlar insulin-nål och istället satt subq en bra bit bort för enkelhetens skull, och deras upplevelse skiljde sig ganska så drastiskt.

Har en nära anhörig som är distriktssköterska så själva nålstickadet är inga problem
Mitt problem sitter i ländryggen så räcker det då att sätta nålen i ett av lovehandles där bak eller i skinkan?
Tog du både 157 och 500?
Citera
2024-10-12, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 07enoon
Har en nära anhörig som är distriktssköterska så själva nålstickadet är inga problem
Mitt problem sitter i ländryggen så räcker det då att sätta nålen i ett av lovehandles där bak eller i skinkan?
Tog du både 157 och 500?

Kört flitigt med BPC-157 för både axeln och andra smågrejer under åren, men aldrig testat TB-500 utan istället kört EQ för förbättrad kollagensyntes (fuck 19norneger skit som Deca). Men så vitt jag vet är det en väldigt stark kombination och det finns väl knappast något att gå miste om med TB-500 i mixen (förutom pengarna).

Kärlekshandtagen må fungera men försök som sagt komma så nära det bara går, gå in med en väldigt låg vinkel om du inte har tillräckligt med fett att sticka i, det rör sig om små volymer vätska så ingen större deal. Men se bara till att blanda med BAC-vatten som håller längre än steriliserat vatten.
Citera
2024-10-12, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tktrx83
Kört flitigt med BPC-157 för både axeln och andra smågrejer under åren, men aldrig testat TB-500 utan istället kört EQ för förbättrad kollagensyntes (fuck 19norneger skit som Deca). Men så vitt jag vet är det en väldigt stark kombination och det finns väl knappast något att gå miste om med TB-500 i mixen (förutom pengarna).

Kärlekshandtagen må fungera men försök som sagt komma så nära det bara går, gå in med en väldigt låg vinkel om du inte har tillräckligt med fett att sticka i, det rör sig om små volymer vätska så ingen större deal. Men se bara till att blanda med BAC-vatten som håller längre än steriliserat vatten.
Ok tack
Var köper du dina grejer?
Citera
2024-10-13, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 07enoon
Ok tack
Var köper du dina grejer?
Länge sedan jag köpte men vill minnas att det var från Johnbon
Citera
  • 1