• 4
  • 5
2022-09-23, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Bra det. Och så vill vi alla veta vad det var.

Kliade som fan så tog kontakt med nätläkare, fick filma hela nacken i några minuter, verkade som eksem enligt läkaren. Fick kortisonkräm och tabletter mot kliandet.

Nämnde även min penis, behövde bara nämna att det var rött, kliade och fuktigt så sa han "svamp" och bad mig tvätta med ljummet vatten, annars köpa salva.

Nu kan 13 tusen personer sova gott, jag uppdaterar om min kuk trillar av eller om min hjärna ruttnar bort
Citera
2022-09-23, 17:48
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CJ11
Kliade som fan så tog kontakt med nätläkare, fick filma hela nacken i några minuter, verkade som eksem enligt läkaren. Fick kortisonkräm och tabletter mot kliandet.

Nämnde även min penis, behövde bara nämna att det var rött, kliade och fuktigt så sa han "svamp" och bad mig tvätta med ljummet vatten, annars köpa salva.

Nu kan 13 tusen personer sova gott, jag uppdaterar om min kuk trillar av eller om min hjärna ruttnar bort

Hoppas det går bra. Du kommer märka om det var svamp, behandlingen borde funka fort.
Citera
2022-11-05, 08:30
Medlem
Jag har cancer.
Citera
Igår, 08:35
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CJ11
Jag har cancer.

Gammal tråd jag jag vet, men jag skulle verkligen veta att detta stämmer eller om det var ett skämtsamt inlägg?

Ge gärna en update på ditt problem, om det löste sig till slut?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in