Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-28, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Att dra ned på servicen för just de som betalar och genererar intäkter åt SATS visar på girighet och kortsiktigt inkompetent ledarskap.

SATS har en vinstmarginal som få, ytterst få bolag kan nå upp till.
Med en vinstmarginal på 9-16% och gå ut i pressen och slå sig för bröstet att man stänger av bastun för SATS kunder säger en hel del om ledarskapet.

2021 minus 4% i förlust är en ynklig ursäkt att försämra servicen för SATS kunder.

SATS gym medlemmar har hjälpt SATS att göra enorma vinster genom åren. Nu vid en dipp skall de klämmas åt.

Löjeväckande.

Tror du verkligen marginalen är såpass bra??

Jag har svårt att se detta.

Nu får ju jag på tafsen av tidigare (se ovan), men jag hävdar fortfarande mitt påstående.

Jag skall emotse en ursäkt av 448 snart 😆
Citera
2022-10-01, 15:11
Medlem
Horgymmet Nordic Wellness har nu gjort samma sak. Vidrigt gym.
Citera
2022-10-01, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muttplugg

Fick SMS från dem också imorse…skit alltså
Citera
2022-10-01, 22:50
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Fick SMS från dem också imorse … skit alltså
Märkte själv detta och möttes av en skylt som var uppsatt på dörren till bastun. Dom skriver bland annat att dom tänker på miljön och det är skitsnack och bara för att det skall låta bra. Stor besvikelse att NW också stänger ner sina bastur nu 😡 Länk till skylten dom satt upp (klicka på bilden för större bild):

https://ibb.co/Jkw4dk5
Citera
2022-10-01, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aibut
Märkte själv detta och möttes av en skylt som var uppsatt på dörren till bastun. Dom skriver bland annat att dom tänker på miljön och det är skitsnack och bara för att det skall låta bra. Stor besvikelse att NW också stänger ner sina bastur nu 😡 Länk till skylten dom satt upp (klicka på bilden för större bild):

Jag jag skickade ett surt meddelande till deras kundtjänst och krävde att den sätts igång igen NU. Hoppas fler göra samma. "Miljön" - äckliga PK horor.
Citera
2022-10-01, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aibut

Exakt samma text som i sms’et
Citera
2022-10-04, 00:20
Medlem
448s avatar
Jävla zigenargym , hade två kort o nu är NW fucked up oxå.

Va en surturk i bastun som sa att man får la skramla ihop kostaden o tvinga tattarna o starta bastun

Dom kan la ta betalt som för solarierna separat om dom är så jävla fattiga
Citera
2022-10-08, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Jävla zigenargym , hade två kort o nu är NW fucked up oxå.

Va en surturk i bastun som sa att man får la skramla ihop kostaden o tvinga tattarna o starta bastun

Dom kan la ta betalt som för solarierna separat om dom är så jävla fattiga

Citat:
Jag jag skickade ett surt meddelande till deras kundtjänst och krävde att den sätts igång igen NU. Hoppas fler göra samma. "Miljön" - äckliga PK horor.

GP skriver idag om Nordic Wellness och att dom stänger av alla sina bastus. SATS och Friskis & Svettis nämns också i artikeln men dom har i alla fall på bastus på en del ställen och vissa timmar. Nordic Wellness går längst som stänger av alla sina bastus helt och hållet och det är bra att det lyfts fram och att det kommer fram att så många medlemmar är riktigt missnöjda.

https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teb...opp-1.82703863
Citera
2022-10-09, 13:52
Medlem
448s avatar
Löser sig nog nu...
Citera
2022-10-09, 16:40
Medlem
swebarbs avatar
Rätt kul att folk tar för givet bastu inte ska stängas i vintern när vi kommer ha elbrist, hur tänker ni egentligen ? vi går mot sämre tider bäst ni lär er att levnadsstandarden kommer sjunka framöver. Vad som en gång var självklart kan man inte lika längre ta för givet, men vi kan tacka alla våra idiot politiker som kört landet i botten senaste åren.
Citera
2022-10-11, 21:33
Medlem
AntonAusTirols avatar
Är marginalen så pass kass att man måste stänga ner bastu så kan det vara läge för konkurs snart.
Citera
2022-10-28, 11:43
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohannesSnajdare
Alltså just SATS har ju alla möjligheter att göra nåt "bra" här:
Generator på varje spinningcykel som får driva bastuaggregatet.

Fatta vad det skulle skrivas och trampas, iallafall till en början.
PK-media skulle gå upp i brygga av upphetsning.

Bra! Det är så man får tänka inte bara gnälla på allt möjligt som ett jävla barn. Det är hårda tider nu, många företag kämpar med näbbar och klor för att överleva. Det är ju liksom inte SATS som satte igång coronahelvetet och nu elkris och höga räntor. Dom kämpar nu, men allt kommer bli bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in