Flashback bygger pepparkakshus!
2023-12-08, 20:40
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Han är absolut bilintresserad men intresset är inte på ett djupare plan. Jag har inte sett honom mecka med en bil en enda gång, senast för någon vecka sedan så köpte han världens minsta låda med hylsnycklar som han stoppade i lambon. Bara det talar väl sitt tydliga språk att han inte kan så mycket. Garage har han också för samtliga bilar så nog finns det plats för honom att mecka på. Husköpet kan jag absolut förstå till stor del. Han skiter inte pengar om man ska utgå från årets deklaration så det lär ta ett tag för honom att få ihop kontantinsats. Hur som haver, du anser att han är som en vanlig 26-åring?
Men lugna dig nu Tarzan!
Citera
2023-12-08, 21:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzoerp
Men lugna dig nu Tarzan!
Oj, kände du dig träffad? Fick mina "fördomar" bekräftade när det kommer till Maurice kunskap om hushållsekonomi. Han frågade precis sina 12-åriga följare om han ska amortera bort delen av bostadslånet som är bundet på fem år.
Citera
2023-12-08, 21:39
Medlem
Citat:
Oj, kände du dig träffad? Fick mina "fördomar" bekräftade när det kommer till Maurice kunskap om hushållsekonomi. Han frågade precis sina 12-åriga följare om han ska amortera bort delen av bostadslånet som är bundet på fem år.

Höll på och sätta kvällskaffet i fel strupe när jag såg det Hur efterbliven får man vara egentligen? Inte nog med att han binder kapitalet till bostaden, han får dessutom betala ränteskillnadsersättning för att lånen är utlösta. Den här mannen måste gå i skor med kardborreband.
Citera
2023-12-18, 16:05
Avstängd
Hjälp vad gay han är. Igår satt han hos sin mamma och fikade med myströjan på och idag bygger han med lego.
Citera
2023-12-19, 19:29
Medlem
kl4sseKocks avatar
Nu har han tydligen köpt en Lambo, hur många bilar har grabben 3st ?
Citera
2023-12-19, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonspel
Otroligt snäll gosse, godhjärtad. Han gör nog inte ens en mygga illa.
Rar flickvän som tatuerat hans ansikte på armen.
Och ställer upp med mycket när han gör sina grejer med.

Kul han lever livet med bilar och lite leksaker. Man kan bli gubbe sen när man blir 40år.

Lego är populärt bland många vuxna, även Anjo o Joakim Lundell håller på.
Värst är Jocke. Han har nog legos för 100lax

Han förtjänar allt han har.
Han var king på GTA5 förut

Du förstår att det inte är en permanent tatuering hoppas jag 😀
Citera
2024-04-29, 09:33
Avstängd
Jag får starka gay-vibbar från Maurice.
Citera
2024-05-23, 00:55
Avstängd
Blir fascinerad av det faktum att killen äger 3 bilar i skrivande stund men kan absolut inget praktiskt. Det verkar (otroligt nog) ha undgått honom helt? Nu är han på väg att köpa en fjärde bil men det är SUPERHEMLIGT vilken bil det kan röra sig om. Nu är det ju så att killen har på senare tid börjat följa otaliga 911 profiler på Instagram så det är inte direkt någon miljonkronorsfråga Varför är det alltid goofy snubbar med valnötter bakom pannloben som får all publicitet?!
Citera
2024-05-26, 10:53
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Blir fascinerad av det faktum att killen äger 3 bilar i skrivande stund men kan absolut inget praktiskt. Det verkar (otroligt nog) ha undgått honom helt? Nu är han på väg att köpa en fjärde bil men det är SUPERHEMLIGT vilken bil det kan röra sig om. Nu är det ju så att killen har på senare tid börjat följa otaliga 911 profiler på Instagram så det är inte direkt någon miljonkronorsfråga Varför är det alltid goofy snubbar med valnötter bakom pannloben som får all publicitet?!
Du låter som en riktig liten kärring. Ferrari 458 har han köpt.
Citera
2024-05-26, 16:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzoerp
Du låter som en riktig liten kärring. Ferrari 458 har han köpt.

Oj, identifierar du dig så hårt med Maurice att jag kom åt den ömma punkten? Ironiskt nog så deklarerade jag 1 109 000 i årslön, jobbar heltid inom it men kan både dra el, mecka med bilen och renovera huset. Vad kan Maurice förutom att spela datorspel och peta navelludd?
Citera
2024-06-08, 21:41
Avstängd
Karln är 27 år, har gamnacke, spelar datorspel dagarna i ända och har proppat IKEA hyllorna fulla i lego. Nu verkar hans flickvän ha åkt hem till Värmland, trots att hon skulle stanna hela sommaren. Har hon tröttnat på peter-pan syndromet månne?
Citera
2024-07-03, 22:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Nu har han tydligen köpt en Lambo, hur många bilar har grabben 3st ?

Han har 4.

Subaru brz framhjulsdriven med en tråkig boxermotor
Lamborghini Gallardo på 34 000 mil som är trasig (han betalade 190 000)
Ferrari 458 på 10500 mil som är trasig (han betalade 389 000)
Alfa Romeo 4C

Killen har uppenbarligen inte råd att äga lågmilade lyxbilar men han ska prompt ha dom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in