Flashback bygger pepparkakshus!
2024-08-17, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stunkyn
Vad snackar ni om? Vad får er att tro att han har någon sorts sympati? Han rånade och uppmuntrade sin polare råna och misshandla en funktionsnedsatt person utan att säga eller göra något. Ingen förväntade sig att han skulle hoppa imellan när Kim kom med en kniv, det minsta han kunde gjort var att gå därifrån och larma polis långt innan kniven ens var där. I rättegång är han så dum att han inte ens kan ljuga och säga att han var rädd för Kim. Åklagare frågar takt ut om han är rädd för Kim och han säger i princip ”nej, inte innan modet”. Han var redan smuts utan sympati även om mordet inte hade hänt, Ulf låg på marken under tiden Kim hämtade kniven

Håller med, han hade all tid i världen att avstyra detta , framför allt när Kim hämtade kniven hos sin mindre begåvade mamma...

En slagning på detta kräk Halvorsen just nu så är han skriven hos en Rebe*k* Kristen*en, ge mig en hint om vad det är för trash?
Citera
2024-08-18, 16:28
Medlem
Pundare som gillar stora killar och utför vissa grejer för narkotika
Citera
2024-08-18, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalpool
Pundare som gillar stora killar och utför vissa grejer för narkotika

insåg det efter att ha läst FUP ang mordet på humleplan , (FB) Knivmord i Kolberga, Oskarshamn (2022-05-03)

Det var hennes mobil som BO hade stulit från henne, dock låst. Den mobilen triggade han GM med att det fanns grejor på som GM borde se, därav GM:s färd alla dessa mil till Oskarshamn. Anledning? Ja den hänger ihop med vad M Peteh utsatte denna Rebecka för, vid det tillfället var GM närvarande och såväl Peteh som GM häktades för detta, men GM gick loss och Peteh fick två år.

Vad gjorde Peteh med henne? Har inte den FUP:en.....ännu, minns ni Peteh från raffatråden? (FB) Raffa Pancamo/Gangland Sweden

GM var troligen rädd för att det fanns ngn smygfilmning där han satte på henne.

Den här herren GM = Tomas Ljung verkar vara en riktig jävla idiot, han frågade till och med en vakt på häktet vad det kunde heta om man blev angripen...nödvärn svarade vakten, tack sa Tomas och bad vakten skriva det ordet på hans arm....är han efterbliven?

Glömde tillägga att vid detta mord på Humleplan så tillbringade Rebecka natten med HN ( framgår i FUP ang mord i kolberga) idag är hon sambo med den livstidsdömde KH , dvs gärningsmännen i denna tråd.
Senast redigerad av tjalle99 2024-08-18 kl. 19:14.
Citera
2024-10-21, 14:52
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Håller med, han hade all tid i världen att avstyra detta , framför allt när Kim hämtade kniven hos sin mindre begåvade mamma...

En slagning på detta kräk Halvorsen just nu så är han skriven hos en Rebe*k* Kristen*en, ge mig en hint om vad det är för trash?

En som alltid varit riktigt psyk...
hon är inte frisk någonstans...
går efter nya "karlar" varje helg och gör det ena efter de andra...
säljer sig gärna...
hon var tillsammans med peteh, han misshandlade henne osv.. men blev inget märkvärdigt eller stort utav de, han åkte ju in pga mycket annat som blev sammanslaget i en dom..

OCH
han bor fortfarande kvar på adress med sin mamma M*rg*ret* (*A)....
(även på lexbase där det ändras ganska snabbt när något nytt tillkommer som adress osv..så står de fortf på hans morsa)

däremot så har "kim" skapat nytt fb konto där dom skriver ut att dom har en relation han och beck*..(*=A)
Men tvivlar ganska skarpt på att han fått tillgång till sociala medier så här efter ett år...
eller så vill någon bara fucka upp henne för hon går ju med på precis allt..
eller så har han skapat denna, vet att hon är lätt, och kommer igenom henne fiska efter trådar om han vill något...
Senast redigerad av Kommissarien1989 2024-10-21 kl. 14:56.
Citera
2024-10-21, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
En som alltid varit riktigt psyk...
hon är inte frisk någonstans...
går efter nya "karlar" varje helg och gör det ena efter de andra...
säljer sig gärna...
hon var tillsammans med peteh, han misshandlade henne osv.. men blev inget märkvärdigt eller stort utav de, han åkte ju in pga mycket annat som blev sammanslaget i en dom..

OCH
han bor fortfarande kvar på adress med sin mamma M*rg*ret* (*A)....
(även på lexbase där det ändras ganska snabbt när något nytt tillkommer som adress osv..så står de fortf på hans morsa)

däremot så har "kim" skapat nytt fb konto där dom skriver ut att dom har en relation han och beck*..(*=A)
Men tvivlar ganska skarpt på att han fått tillgång till sociala medier så här efter ett år...
eller så vill någon bara fucka upp henne för hon går ju med på precis allt..
eller så har han skapat denna, vet att hon är lätt, och kommer igenom henne fiska efter trådar om han vill något...

här har du länken att han varit skriven där i alla fall
https://mrkoll.se/person/Kim-Joel-Ha...kyqRaQpuhQuerA

sociala medier finns väl inte på kåken ? Var sitter fanskapet?
Citera
2024-11-04, 16:14
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
här har du länken att han varit skriven där i alla fall
https://mrkoll.se/person/Kim-Joel-Ha...kyqRaQpuhQuerA

sociala medier finns väl inte på kåken ? Var sitter fanskapet?

Alltså, jag har vissa domar där jag kan se att vissa har adress till just den kåk dom sitter på..
Och Kim står skriven på Slo**sgat*an 9(*=t) Hos sin mamma fortfarande..

Men alla profiler som nyligen gjorts på honom på fb är fake, allt för o luras o hålla på med de där Psyket Bekka
Citera
2024-11-06, 12:19
Medlem
Citat:
Alltså, jag har vissa domar där jag kan se att vissa har adress till just den kåk dom sitter på..
Och Kim står skriven på Slo**sgat*an 9(*=t) Hos sin mamma fortfarande..

Men alla profiler som nyligen gjorts på honom på fb är fake, allt för o luras o hålla på med de där Psyket Bekka

men om du scrollar ner på mrkoll så hittar du var han var skriven innan
Citera
2024-11-06, 14:51
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
men om du scrollar ner på mrkoll så hittar du var han var skriven innan

Aaa absolut såg de senare.. men hon o han har aldrig haft umgänge tidigare på något sätt.. jag känner släktet halvorsen och bekka väldigt väl.
Citera
2024-11-07, 13:58
Medlem
Citat:
Aaa absolut såg de senare.. men hon o han har aldrig haft umgänge tidigare på något sätt.. jag känner släktet halvorsen och bekka väldigt väl.

Dom bör väl ha råkat på varandra? Den där kretsen är inte så stor, hon knullade med HN , halvorsens kumpan i denna tråd, och det måste finnas en anledning till att Halvorsen folkbokförde sig hos henne och ska man gå på nån av hennes otaliga konton på facebook så är dom ett par.
Citera
2024-11-07, 14:09
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Dom bör väl ha råkat på varandra? Den där kretsen är inte så stor, hon knullade med HN , halvorsens kumpan i denna tråd, och det måste finnas en anledning till att Halvorsen folkbokförde sig hos henne och ska man gå på nån av hennes otaliga konton på facebook så är dom ett par.

Hahhahaa ja för hon tror att det är HAN som sitter o chatter med henne på fb...
att han fick ha sin adress där var väl för o skrämma P*t*h *=e har jag hört..
Citera
2024-11-07, 20:37
Medlem
Citat:
Hahhahaa ja för hon tror att det är HAN som sitter o chatter med henne på fb...
att han fick ha sin adress där var väl för o skrämma P*t*h *=e har jag hört..

Nu är jag inte riktigt med här, jag kan garantera dig att Halvorsen inte sitter och chattar med nån överhuvudtaget, han har liksom inte tillgång till såna medel,

Att skrämma Peteh behöver man väl man säga BUUUU, nerknarkad, raffaidol, what ever, HELIDIOT alltså
Citera
2024-11-08, 06:26
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Nu är jag inte riktigt med här, jag kan garantera dig att Halvorsen inte sitter och chattar med nån överhuvudtaget, han har liksom inte tillgång till såna medel,

Att skrämma Peteh behöver man väl man säga BUUUU, nerknarkad, raffaidol, what ever, HELIDIOT alltså

De var ju de jag skrev förut? hon tror ..... jag vet att de inte är han då han sitter med fulla restriktioner i stort sätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in