2022-09-29, 17:31
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningen666
Har två katter, vilken av dom menar du? Du verkar vara en riktig mupp. När jag bevisar dig fel beter du dig som en p12:a. Vart jag får informationen tänker jag inte berätta. Men Örebro är inte en jätte stor stad. Har någorlunda koll på dom i Örebro men min fråga va om andra sett eller hört om dom finns i andra städer än i Örebro.
Problemet är att du har inte bevisat ett skit över huvud taget. Det är just det vi eftersöker - åtminstone någon form av bevis på att de här du påstår vara så tuffa över huvud taget existerar. Och det har du inte presterat ett dugg av annat än att din "hemliga källa" påstår det.
Citera
2022-09-29, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Problemet är att du har inte bevisat ett skit över huvud taget. Det är just det vi eftersöker - åtminstone någon form av bevis på att de här du påstår vara så tuffa över huvud taget existerar. Och det har du inte presterat ett dugg av annat än att din "hemliga källa" påstår det.

Men på riktigt. Har hänvisat till deras FB sida samt en grupp dom har. Va fan ska jag göra mer? Och varför ska jag lägga fram bevis på en fråga om någon hört talas om dom i någon annan stad än i Örebro? Vet inte deras riktiga namn eller hur många dom är eller deras skostorlekar. Vet att dom finns i Örebro för ser dom ofta på stan och en bekant fick ett hembesök av några av dem. Thats it!! Och vart har jag skrivit att dom är tunga och tuffa?
Senast redigerad av Sanningen666 2022-09-29 kl. 17:43.
Citera
2022-09-29, 17:53
Moderator
Chantres avatar
Brott och brottsbekämpning --> Organiserad brottslighet
/Moderator
Citera
2022-09-29, 21:07
Medlem
Snälla, säg att det här blir en ny Raffa-tråd! Gangland 4-ever - Örebro edition
Citera
2022-09-29, 21:38
Medlem
Albert Fishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Jag vet om en kille som är medlem faktiskt. Sägs vara en av dom tungaste crewarna hittills.

Blir nog svårt för dig att bli medlem med den svenskan…

Att komparera adjektiv var nåt man lärde sig på lågstadiet när jag gick i skolan så du är nog på tok för ung för att ha ett konto på Flashback eller nyanländ. Vilket är det?
Citera
2022-09-29, 21:58
Medlem
Blaskas avatar
Vet att många av deras grabbar gjort en hel del sammarbete med Gangland Sweden. Tror även deras klubb i Norge var med. Lär nog dyka upp mer smaskigt snart.
Citera
2022-09-29, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Vet att många av deras grabbar gjort en hel del sammarbete med Gangland Sweden. Tror även deras klubb i Norge var med. Lär nog dyka upp mer smaskigt snart.

Många av SBE's medlemmar? Eller tolkade jag det fel?
Citera
2022-09-29, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska

Hörde samma, hade visst synts i Västervik med omnejd. Antagligen GL och SBE som slutit upp för att visa vart skåpet ska stå. Ser fram emot att höra mer och se hur det artar sig. RFFR!
Citera
2022-09-29, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrummelDrummel
Hörde samma, hade visst synts i Västervik med omnejd. Antagligen GL och SBE som slutit upp för att visa vart skåpet ska stå. Ser fram emot att höra mer och se hur det artar sig. RFFR!

Hade dom jackor?
Citera
2022-09-30, 07:15
Medlem
santos_devilles avatar
Är det lite raffa där gänget själva är inne och försöker göra lite reklam för sig själva?

Aldrig hört talats om SBE
Citera
2022-09-30, 12:25
Medlem
De verkar även vara aktiva i Nyköping.
Citera
2022-09-30, 18:33
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrummelDrummel

Jahap. Nu kommer Nova-gruppen ha att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in