2022-10-08, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Är Raffa med? Då kan det bli kul.

Gäller nog att läsa mellan raderna i denna tråd.
Citera
2022-10-08, 07:58
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
ibland blir man bara nostalgisk!
Citera
2022-10-08, 08:24
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
ibland blir man bara nostalgisk!

Du kan ju halka ut samma banan skal du halkade in på trodde du och C12 hade rensat luften? du har väl näsan för nära munnen fortfarande
Senast redigerad av Jackassretard2 2022-10-08 kl. 08:28.
Citera
2022-10-08, 08:27
Medlem
Jackassretard2s avatar
Raffa är inte medlem i något gäng och detta gäng har ingen koppling till tidigare G.L vill även vara tydlig med att G.L finns inte längre och Raffa har lagt av sen flera år tillbaka så lägg ner skitsnacket omgående
Citera
2022-10-08, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackassretard2
Du kan ju halka ut samma banan skal du halkade in på trodde du och C12 hade rensat luften? du har väl näsan för nära munnen fortfarande
Du ska inte tro så jävla mycket, det är förmodligen just det som är ditt problem, att du tror alldeles för mycket.

Lär dig skriva och uttrycka dig på ett bättre sätt istället, och låt för helvete inte Raffa eller muppen C12 lära dig, för dom är lika värdelösa på det som du är.
Citera
2022-10-08, 10:59
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:
Du ska inte tro så jävla mycket, det är förmodligen just det som är ditt problem, att du tror alldeles för mycket.

Lär dig skriva och uttrycka dig på ett bättre sätt istället, och låt för helvete inte Raffa eller muppen C12 lära dig, för dom är lika värdelösa på det som du är.

Jag tror inte så "jäkla mycket" håller mig till fakta och seriösa källor på vilket sätt ska jag lära mig uttrycka mig bättre? C12 har jag respekt för pga att han la fram hela sanningen och vände/vred på varenda sten och satte troll på plats sedan fick man en helt annan bild av G.L och Raffa har jag respekt för av många olika anledningar som jag inte tänker gå in på förstår att det svider i anus
fortfarande efter C12 dissar mot dig och entourage

Jag har ingen respekt för dig och kommer aldrig att ha det har heller ingen förståelse för din bild av saker och ting

Jag personligen vet vad jag klarar av och inte även vilka fighter jag tar och vad jag går för men visst vet mina begränsningar men jag har inget att bevisa men tar fighten på flashback med nöje har inget bättre för mig förtillfället endå
Senast redigerad av Jackassretard2 2022-10-08 kl. 11:02.
Citera
2022-10-08, 15:58
Medlem
beckos avatar
Citat:
Jag tror inte så "jäkla mycket" håller mig till fakta och seriösa källor på vilket sätt ska jag lära mig uttrycka mig bättre? C12 har jag respekt för pga att han la fram hela sanningen och vände/vred på varenda sten och satte troll på plats sedan fick man en helt annan bild av G.L och Raffa har jag respekt för av många olika anledningar som jag inte tänker gå in på förstår att det svider i anus

Jag har ingen respekt för dig och kommer aldrig att ha det har heller ingen förståelse för din bild av saker och ting
Jag personligen vet vad jag klarar av och inte även vilka fighter jag tar och vad jag går för men visst vet mina begränsningar men jag har inget att bevisa men tar fighten på flashback med nöje har inget bättre för mig förtillfället endå
Folk tror att du vet lite mer än du säger, och det antyder du ju själv också
Är det inte så att du faktiskt kan svara lite mer?
- är SBE ett white trash gäng i Örebro?
- har SBE chapter i Sörmland?
- är bilden ifrån Ingelstad, Småland?
- har SBE samarbete med Brödraskapet och Muslimska Brödraskapet?
- vilka brott? Samma som H.L. Det vill säga rån, alkohol och lite drogförsäljning?
- vem är i bad standing?
- varför är patchen lik finska Sons Of Odin?
- är personen med luvtröjan Raffa?
- har graderingarna samma typsnitt som G.L.?
Snälla, vore tacksamt om du svarade mer utförligt, inte bara säga att du vet en hel del och sen fråga ”vad menar du?” Och svara ”Vet inte”.
Senast redigerad av becko 2022-10-08 kl. 16:01.
Citera
2022-10-08, 16:06
Medlem
Citat:

Jag har dock förståelse för att du ej har någon "förståelse" eller "inget bättre" för dig.
Citera
2022-10-08, 16:41
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:

Jag har dock förståelse för att du ej har någon "förståelse" eller "inget bättre" för dig.

Jag förstår inte alls vad du pratar om tyvärr men tror att du blivit ägd redan ur alla synvinklar?
Komigen bitch make your move du får gärna utveckla på ett sätt som gör att jag förstår för jag ser inte vad du håller på med och jag förstår inget heller vill du ha en slamdunk i rumpan eller vad vill du egentligen? Förstår du inte att du bara gör mig upphetsad? Så lägg ner med ditt skitsnack istället
dom där dissarna borde finnas kvar på flashback va? Skulle vara kul att köra en liten gör om gör rätt och läsa och bara njuta till max har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv när jag läste dissarna om dom inte finns på flashback fortfarande kanske vi kan trolla fram dom endå bara för saken skull vill bara att läsarna ska förstå vilken bebek du är komigen nu upp ur sandlådan istället

Du förstår vad jag pratar om eller?

Vill även bara nämna det slutade i katastrof sist och eran strategi funkade inte och du tror att samma koncept ska fungera?

Lycka till!

Kramizz
Citera
2022-10-08, 17:03
Medlem
Citat:
Jag förstår inte alls vad du pratar om tyvärr men tror att du blivit ägd redan ur alla synvinklar?
Komigen bitch make your move du får gärna utveckla på ett sätt som gör att jag förstår för jag ser inte vad du håller på med och jag förstår inget heller vill du ha en slamdunk i rumpan eller vad vill du egentligen? Förstår du inte att du bara gör mig upphetsad? Så lägg ner med ditt skitsnack istället
dom där dissarna borde finnas kvar på flashback va? Skulle vara kul att köra en liten gör om gör rätt och läsa och bara njuta till max har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv när jag läste dissarna om dom inte finns på flashback fortfarande kanske vi kan trolla fram dom endå bara för saken skull vill bara att läsarna ska förstå vilken bebek du är komigen nu upp ur sandlådan istället

Du förstår vad jag pratar om eller?

Vill även bara nämna det slutade i katastrof sist och eran strategi funkade inte och du tror att samma koncept ska fungera?

Lycka till!

Kramizz

Vad tycker du själv om Ralf Ridvästs alla misslyckanden och det faktum att han knivhögg sin mongolida bästa vän?

Kan Ralf få prospectstatus i denna brödraelit? Han borde ju lärt sig en del under åren på P18 så det kanske vore bra att han får medlemskap tänker jag?!
Citera
2022-10-08, 17:32
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Vad tycker du själv om Ralf Ridvästs alla misslyckanden och det faktum att han knivhögg sin mongolida bästa vän?

Kan Ralf få prospectstatus i denna brödraelit? Han borde ju lärt sig en del under åren på P18 så det kanske vore bra att han får medlemskap tänker jag?!

Tänker inte ens bemöta din kritik individer som du är som smutsen under mina skor.

Vet du vad man gör med individer som du? Jo man knullar dom hårt så dom hållkäften precis som jag gör när min kärring börjar irritera mig det enda du behöver är dolme.

Jag skäms för eran skull och det är jobbigt att jag tycker synd om er och får dåligt samvete när jag markerar men man måste tyvärr för ni är trög fattade och ni tror att ni är så smarta

Det kräver mycket för att ni ska förstå men vi når dit igen sky is the limit

Mvh!
Senast redigerad av Jackassretard2 2022-10-08 kl. 17:37.
Citera
2022-10-08, 18:57
Medlem
beckos avatar
Citat:
Tänker inte ens bemöta din kritik individer som du är som smutsen under mina skor.
Vet du vad man gör med individer som du? Jo man knullar dom hårt så dom hållkäften precis som jag gör när min kärring börjar irritera mig det enda du behöver är dolme.
Jag skäms för eran skull och det är jobbigt att jag tycker synd om er och får dåligt samvete när jag markerar men man måste tyvärr för ni är trög fattade och ni tror att ni är så smarta
Det kräver mycket för att ni ska förstå men vi når dit igen sky is the limit
Mvh!
ge inte upp, och bli inte arg
Men du är SBEs talesperson här, så du är ju medlem, lite sus annars??
Spara inte på krutet, bättre berätta lite mer om SBE
- Frågorna innan+
- Är SBE två medlemmar (två på Facebook?)
Tror dig, sanningen vinner alltid, vi får se
Senast redigerad av becko 2022-10-08 kl. 19:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in