2024-12-20, 20:46
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Kanon! Då kan ni ju kriga! Vad är problemet?

Blanda fan inte in oss vi pissar på skitlandet swedistan förstår du

Nemas problemas, som dom säger utomlands. Vi kvinnor kan nog blåsa skallen av fienden i krig också, ska du se!
Citera
2024-12-21, 22:52
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Nemas problemas, som dom säger utomlands. Vi kvinnor kan nog blåsa skallen av fienden i krig också, ska du se!

Visst tantan. Ni fixar säkert biffen.
Citera
2025-01-10, 21:11
Medlem
Ett resolut nej. Svenska kvinnor har utsållat sig själva genom åren. Det finns ingen som helst begåvning kvar i dem.

Jag har 100% procent insikt i den stockholmska kvinnan och det är inte positivt. Det finns inte en kvinna från norr, syd, väst och öst inom Stockholm som ens har en kvalite av en riktig kvinna.

Att svartskalle brudarna alltid har varit värdelösa är en sak men att fatta att svennehororna är minst lika värdelösa är en annan.

Det jag vill säga med mitt inlägg är att du kan inte bygga någonting bra eller uppåt med det befolkningsunderlag vi har. Helt jävla omöjligt.
Citera
2025-01-10, 21:14
Medlem
Eftersom kvinnorna också ingår i militärmakten vid krig så försvarar de väl sig själva och bidrar därmed till totalförsvaret.

Kan se framför mig hur kvinnorna tar roller som drönarpiloter och som krypskyttar vid fronten.
Citera
2025-01-11, 16:43
Medlem
Ond.hickas avatar
De är väl lika värda att försvara som folk är mest. Tror de enda som har någon särskild vikt att försvara är ungar, men så är jag ju väldigt blödig och barnkär.
Citera
2025-01-11, 16:47
De får försvara sig själva för fan.

Majoriteten av swedistans vita män är inte intresserade. Inte mena packet de importerat heller.

Fuck off
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in