Annonserade på RS i cirka 1.5 år men slutade för ett år sen för att RS konstant ifrågasatte mina bilder, som faktiskt ÄR mina egna. (Har anlitat en fotograf för att ta bra bilder) skickade till och med in bevis till deras kundtjänst men dem tror på envägskommunikation
När jag blev irriterad och sa ifrån så raderade de mitt konto, är blockad 4 life för att jag blev förbannad.
Jag är helsvensk, bor i innerstan, har annars bra jobb, lever ett normalt liv, 40 år, är snygg, kurvig och ser Max ut som 35. Säger det med ödmjukhet, är tacksam för att jag åldrats bra
Jag har bara haft bra upplevelser under den tid jag var aktiv. Totalt under 1.5 år träffade jag 20 killar, 3-4 av dem var återkommande 2 ggr i månaden eller oftare.
Det som var negativt var screeningen, alltså läsa meddelanden, svara på förfrågningar, se till att killen är vettig och att man är överens om vad han önskar, förväntar sig. Han betalar ju trots allt och jag vill ju ge honom njutning… Men, alla är inte så trevliga.
Fick en del riktigt vidriga elaka förnedrande meddelanden, Jag var tydlig i min annonsering med att jag var hobby eskort, selektiv med vem jag träffade och gjorde det inte primärt för pengarna.
Jag har haft bland de bästa sexen faktiskt med några av de jag träffat.
Nu är jag lite sugen på spänningen igen… men RS är ju inte aktuellt att annonsera på..
finns det någon annan svensk sida där det är ”vettiga, trevliga killar” man faktiskt kan ha ett samtal, lite flört och jävligt skönt med?
Och ja jag vill kombinera ”dejt” med transaktion, det är lite det som är spänningen och det jag går igång på…
Hört att någon använt tinder för att ”annonsera” hur funkar det på X? Får man napp där? Svårt att tänka att en ”vanlig familjefar letar där. Känns som alla ”vanliga” svenska killar/män bara använder RS.
Girlz har ni något tips?
Puss & kram!