Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-09, 11:07
Medlem
Bard dömer ingen i förväg. Han är en mycket trevlig man som jag haft fördelen att träffa ett antal gånger.
Dessutom tycker han att jag både är snygg och cleaver.
Jag är kvinna.
Och han är inte gay. Senast jag träffade honom hade han flickvän.
Bisexuell kan jag sträcka mig till, men med fördel för kvinnor.
Citera
2022-10-09, 12:16
Medlem
6stringlevins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Villfarelse-
Bard dömer ingen i förväg. Han är en mycket trevlig man som jag haft fördelen att träffa ett antal gånger.
Dessutom tycker han att jag både är snygg och cleaver.
Jag är kvinna.
Och han är inte gay. Senast jag träffade honom hade han flickvän.
Bisexuell kan jag sträcka mig till, men med fördel för kvinnor.
Nej, Alexander är inte gay utan "asexuell" (betyder flytande sexualitet inom psykiatri) vilket var ett diagnoskriterie för den tidigare aspergerdiagnosen.
Citera
2022-10-09, 12:56
Medlem
Bard sade för ett tag sedan att det inte var fel att tjejerna prostituerade sig för Epstein på hans ö och att han inte såg några konstigheter att förlora oskulden när man är 9 år utan det är många som gjort det som tyckte det var något av det bästa som hänt dem
Citera
2022-10-09, 13:00
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Bard sade för ett tag sedan att det inte var fel att tjejerna prostituerade sig för Epstein på hans ö och att han inte såg några konstigheter att förlora oskulden när man är 9 år utan det är många som gjort det som tyckte det var något av det bästa som hänt dem
Det var ju något väldigt kontroversiellt att säga. Så han är för pedofili med andra ord?

Däremot håller jag med Bard angående BLM och att Bianca Ingrosso horar.
Citera
2022-10-09, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lagrummet
du menar "världs artisten" bard som inte kommit med i ngn topp 100 lista utanför Stockholm?
de blev 104 i england vilket är sämre än eilert pilarm som fick sjunga på bbc nyårsshow och framröstad till årets artist i storbritanien
utanför stockholm känner inga till honom mer än dom en skäggig tomte som tar åt dig äran över andras arbete.det går hem i fjollträsk
Haha sämre än Eilert Pilarm är verkligen ingen komplimang!

Men det jag gillar med Bard är att han tänker väldigt självständigt och kommer själv fram till slutsatser som inte terminerar i PK-tänk.

Bard har även samförfattat flera futuristiska/filosofiska böcker. Han ser tyvärr ut som ett peddo men det får man hoppas är en fördom.
Citera
2022-10-09, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Han har byggt sin karriär på att snacka skit om kända personer, vara lite av en provokatör och allmänt knäppis. Ändå får han sitta med i TV-sofforna på Idol och är hela tiden med i PK TV. Det finns ingen skam i människan, men trots hans påstådda högerextremism och attack mot HBTQ och transpersoner så får han va med i nyhetsmorgon och program på SVT.

Någon som kan kasta lite ljus på den här gubbkärringen?

Har Bard ”byggt sin karriär på att snacka skit om kända personer? Du kan inte vara gammal och måste ha missat vad Bards karriär bygger på… Han har byggt upp ett framgångsrikt skivbolag som han sålt, han har själv varit en framgångsrik artist och låtskrivare och legat på åtskilliga topplistor världen över.

Utöver det har han släppt otaliga böcker och livnärt sig på att vara filosof i det absoluta finrummet runt om i världen.

Han är dock en åsiktsmaskin, men tack för det! Skulle behövas fler människor i Sverige som säger som det är och vad man tycker.
Citera
2022-10-09, 13:52
Medlem
MaggansHinkFittas avatar
Det säger ändå rätt mycket om samtiden att den enda intellektuella som inte är vänster som släpps fram i rampljuset är en skäggig läderbög som brukade sälja röven i Amsterdam (enligt han själv.)

Underhållande är han men va i helvete..
Citera
2022-10-09, 13:57
Medlem
gubbroras avatar
Vilket finrum menar du att finns i? Har varken sett eller hört karln på många år
Citera
2022-10-09, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6stringlevin
Nej, Alexander är inte gay utan "asexuell" (betyder flytande sexualitet inom psykiatri) vilket var ett diagnoskriterie för den tidigare aspergerdiagnosen.

Du blandar ihop saker och ting. Slå upp asexuell.
Citera
2022-10-09, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Det var ju något väldigt kontroversiellt att säga. Så han är för pedofili med andra ord?

Däremot håller jag med Bard angående BLM och att Bianca Ingrosso horar.

Ja inte peddo själv men för det. Gissar att han är bi och har unga pojkar o flickor i 16-20 års åldern som preferens
Citera
2022-10-09, 14:17
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Ja inte peddo själv men för det. Gissar att han är bi och har unga pojkar o flickor i 16-20 års åldern som preferens
Men om han tycker att det är okej att ha sex med nioåringar så är det verkligen pedofili.
Citera
2022-10-09, 14:20
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
För att han är guuuaaaaayyy
Och för att han säger sanningen
Guay?
Vad är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera