2018-09-25, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gamblish89
På mitt förra jobb betala jag ca 22%

*suck* - hur gammal är du ditt klappmongo - uppenbarligen under lågstadieålder....

http://www.scb.se/hitta-statistik/st...ser-kommunvis/

Finns inte en enda kommun där du betalat ens i närheten av 22% skatt.

Läs tabellen och begrunda ditt ofantliga misstag med din skärmdump som bevisar vilket klappmongoföretag detta är......

Vellinge Kommun är billigast med 29,19% i total skatt 2018...

Notera också den högra kolumnen. Det fanns inte en enda kommun som var lägre än detta 2017 heller.....

Du och alla andra klappmongon får uppenbarligen gå tillbaka till ritbordet och fundera på hur era lögner ens skall ha chans att klara av 5 minuters granskning.
Citera
2018-09-25, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gamblish89
Du fick din bildbevis på att dom betalar skatt osv osv Men fortfarande inte nöjd ?

Varför är jag inte förvånad..Vem är klappmongot nu ? Vad jag än visar eller säger så kommer du med nå ny patetiskt ..Så Orkar inte bry mig,förstår att du har mycket fritid och kan sitta här dag in och dag ut..

Du kommer aldrig fatta,försök o få in det ditt KLAPPMONGO

PS: Medans du funderar på det,snälla skaffa ett större ordförråd

Hej för mig, det här är som o prata med en 10 åring

Lugn och fin nu . Jag bara pekade på hur konstigt det såg ut och undrade om du har en enskild firma som mottagare av dina hundralappar eller om du gör det som hobbyatbete?

Jämför gärna med en lönespec så kommer du nog reagera på samma saker som jag.. moms liksom..... är det grejer du köpt av dem som du får provision betald till dig på?
Citera
2018-10-10, 00:14
Medlem
SvaMp_s avatar
Hittade deras olja på tradera, mkt billigare, typ 300+frakt för två burkar.

Alltså jag var sugen på deras startkit. De tar blodprover först, man tar olja i 4månader sen skicka rman inte blodprov igen, proverna ska göras av en oberoende part. Stämmer det att blodproverna är objektiva och man ser förändring så borde det ju vara bra?

Nu är min fråga dock hur folk på tradera kan sälja oljan dyrare.
Citera
2018-10-10, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Hittade deras olja på tradera, mkt billigare, typ 300+frakt för två burkar.

Alltså jag var sugen på deras startkit. De tar blodprover först, man tar olja i 4månader sen skicka rman inte blodprov igen, proverna ska göras av en oberoende part. Stämmer det att blodproverna är objektiva och man ser förändring så borde det ju vara bra?

Nu är min fråga dock hur folk på tradera kan sälja oljan dyrare.

Blodprovsblufferna har redan diskuterats längre bak i tråden...

Helt oväsentligt och bara dravel från Bluff å Båg AB - nej inte objektiva....

Klappmongon försöker sälja dessa bluffar på alla sätt dom kan - det enda dom vill är att bli av med det lager dom redan har tagit på sig...
Och även om det betyder att dom tjänar +/- 0 så är det bättre än att dom sitter på ett lager dom inte blir av med och således går back....
Citera
2018-10-10, 22:51
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Blodprovsblufferna har redan diskuterats längre bak i tråden...

Helt oväsentligt och bara dravel från Bluff å Båg AB - nej inte objektiva....

Klappmongon försöker sälja dessa bluffar på alla sätt dom kan - det enda dom vill är att bli av med det lager dom redan har tagit på sig...
Och även om det betyder att dom tjänar +/- 0 så är det bättre än att dom sitter på ett lager dom inte blir av med och således går back....

Vill du uppdatera mig om vad man sagt om dessa blodprover?

Ska ju vara ett norskt laboratorium man skickar dessa till, om zanzino skulle faka dessa prover är det ju ganska grovt, något de förmodligen skulle åka dit för.
Citera
2018-10-10, 23:48
Medlem
pillenottens avatar
Skärmdumpen verkar ju som ett "klippåklistrajobb" Marjasin skulle varit stolt över - inte en siffra rätt enligt svenska skatteregler.
vare sig skatt, arbetsgivaravgifter eller moms stämmer - betalas provisionen från annat EU land (t.ex. Tyskland) kan så kallad reverserad moms användas - vilket innebär att uppdragsgivaren betalar momsen i hemlandet - i annat fall är det mottagaren av provisionen som momspliktig, vilket innebär ytterligare en bit av rikedomen som går upp i rök
Citera
2018-10-11, 21:41
Medlem
Citat:

Ska ju vara ett norskt laboratorium man skickar dessa till, om zanzino skulle faka dessa prover är det ju ganska grovt, något de förmodligen skulle åka dit för.

Du kan alltså inte backa i tråden och läsa själv?
(FB) Zinzino - pyramidspel?

Av vilken anledning skall du (som andra klappmongon) köpa ett blodprovsresultat som inte säger dig ett skit?
Enligt deras hemsida så avläser testet dina "fettsyror"
https://www.zinzinotest.com/se/vara-...a-testresultat

Rätt duktigt svamlande på den sidan - sedvanligt klappmongosvammel.
Men det som alla svenssons bör ta åt sig är följande mening
"En 30-årig studie av drygt 2 100 män i Chicago som åt minst 35 gram fisk dagligen visade också att de hade god hjärthälsa jämfört med dem som inte åt någon fisk"

Dina fetthalter sjunker drastiskt så fort du lägger om din kost - att bara tro att man skall dricka bluff å båg (Som dessutom finns billigare hos konkurrenter - också bevisat flera gånger i tråden) - ja då är man ett klappmongo.

Se bara till att ha varierande kost så är dina fetthalter ett minne blott - att köpa för dyra produkter kommer dels inte att hjälpa - men i det här fallet så förlorar man pengar och släkt och vänner när man försöker pracka på dom idiotprodukter
Citera
2018-10-11, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillenotten
Skärmdumpen verkar ju som ett "klippåklistrajobb" Marjasin skulle varit stolt över - inte en siffra rätt enligt svenska skatteregler.
vare sig skatt, arbetsgivaravgifter eller moms stämmer - betalas provisionen från annat EU land (t.ex. Tyskland) kan så kallad reverserad moms användas - vilket innebär att uppdragsgivaren betalar momsen i hemlandet - i annat fall är det mottagaren av provisionen som momspliktig, vilket innebär ytterligare en bit av rikedomen som går upp i rök

Nej - finns ingenting som stämmer....

Som jag skrev - skulle vara kul om det var riktiga siffror...

Vilken skit dom skulle få från Skattemyndigheten m.fl. så fort dom kollar....
Citera
2018-10-11, 22:52
Medlem
pillenottens avatar
Citat:
Du kan alltså inte backa i tråden och läsa själv?
(FB) Zinzino - pyramidspel?

Av vilken anledning skall du (som andra klappmongon) köpa ett blodprovsresultat som inte säger dig ett skit?
Enligt deras hemsida så avläser testet dina "fettsyror"
https://www.zinzinotest.com/se/vara-...a-testresultat

Rätt duktigt svamlande på den sidan - sedvanligt klappmongosvammel.
Men det som alla svenssons bör ta åt sig är följande mening
"En 30-årig studie av drygt 2 100 män i Chicago som åt minst 35 gram fisk dagligen visade också att de hade god hjärthälsa jämfört med dem som inte åt någon fisk"

Dina fetthalter sjunker drastiskt så fort du lägger om din kost - att bara tro att man skall dricka bluff å båg (Som dessutom finns billigare hos konkurrenter - också bevisat flera gånger i tråden) - ja då är man ett klappmongo.

Se bara till att ha varierande kost så är dina fetthalter ett minne blott - att köpa för dyra produkter kommer dels inte att hjälpa - men i det här fallet så förlorar man pengar och släkt och vänner när man försöker pracka på dom idiotprodukter

Schysst att hänvisa till odefinierade testresultat som inte ens har ett skit med deras egen produkt att göra - lite "namedroppingvarning" på den .. ungefär som att jag skulle försöka sälja min sunkiga gamla minicykel med referenser till att Lance Armstrong vunnit flera Tour de France
Citera
2018-10-12, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillenotten
Schysst att hänvisa till odefinierade testresultat som inte ens har ett skit med deras egen produkt att göra - lite "namedroppingvarning" på den .. ungefär som att jag skulle försöka sälja min sunkiga gamla minicykel med referenser till att Lance Armstrong vunnit flera Tour de France
Jepp - och det där var den snällaste från deras sida...

Bara en massa dravel om undersökningar hit och dit - men på sidan finns ingen källhänvisning....

Att folk inte inser att varierande kost löser 99% av problemen och att dricka Bluff Olja (Speciellt dyrare som i detta fall) är bara tragiskt.

Ena klappmongot efter det andra försöker komma in och legitimera verksamheten med jämna mellanrum...

Alla klappmongon försvinner med lika jämna mellanrum......
Citera
2018-10-14, 22:07
Medlem
Citat:

Det stämmer dom skickar till ett oberoende labratorium. Bara mongot som svarar som inte har en aning om vad han pratar om
Citera
2018-10-14, 22:09
Medlem
Citat:
*suck* - hur gammal är du ditt klappmongo - uppenbarligen under lågstadieålder....

http://www.scb.se/hitta-statistik/st...ser-kommunvis/

Finns inte en enda kommun där du betalat ens i närheten av 22% skatt.

Läs tabellen och begrunda ditt ofantliga misstag med din skärmdump som bevisar vilket klappmongoföretag detta är......

Vellinge Kommun är billigast med 29,19% i total skatt 2018...

Notera också den högra kolumnen. Det fanns inte en enda kommun som var lägre än detta 2017 heller.....

Du och alla andra klappmongon får uppenbarligen gå tillbaka till ritbordet och fundera på hur era lögner ens skall ha chans att klara av 5 minuters granskning.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in