Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-10-10, 10:56
  #13
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattarungen
Var det inte så att vikingarna reste runt och rövade bort de vackraste kvinnorna, tog hem dem, satte på dem och våldtog dem och fick barn med dem och därför anses nordbor, svenskor, danskor, norskor vara vackrast i världen?

Så det måste ha rövats och våldtagits en hel del för att nordbor ska ha den statusen som jordens vackraste folk.

Vad tänker ni om det, att era förfäder var våldtäktsmän som rövade bort och våldtog kvinnor?

Är ni stolta?
Jag är inte Alban. Jag tycker att blodshämnd är en dålig idé att ens fundera över.
Citera
2022-10-10, 10:56
  #14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattarungen
Var det inte så att vikingarna reste runt och rövade bort de vackraste kvinnorna, tog hem dem, satte på dem och våldtog dem och fick barn med dem och därför anses nordbor, svenskor, danskor, norskor vara vackrast i världen?

Så det måste ha rövats och våldtagits en hel del för att nordbor ska ha den statusen som jordens vackraste folk.

Vad tänker ni om det, att era förfäder var våldtäktsmän som rövade bort och våldtog kvinnor?

Är ni stolta?
Ja, jag är stolt.
Citera
2022-10-10, 14:05
  #15
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattarungen
Var det inte så att vikingarna reste runt och rövade bort de vackraste kvinnorna, tog hem dem, satte på dem och våldtog dem och fick barn med dem och därför anses nordbor, svenskor, danskor, norskor vara vackrast i världen?

Så det måste ha rövats och våldtagits en hel del för att nordbor ska ha den statusen som jordens vackraste folk.

Vad tänker ni om det, att era förfäder var våldtäktsmän som rövade bort och våldtog kvinnor?

Är ni stolta?

Var utgår du ifrån med den här trådstarten?
Tror du att något folk kommer ifrån en annan historiebeskrivning?
Det pågår ju än idag men tack och lov inte i lika hög utsträckning här, iaf när vi vet om någon är vem.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback