Citat:
Ja flera har bekräftat att de stämmer tyvärr. Ja och det mesta tragiska är att hon ljuger & manipulerar Tom. Jag hoppas verkligen att Tom inser vem den tjejen är egentligen och att han någonstans kan tänka sig för nu när han kommit ut från psyk. Att han får en ögonöppnare och förstår hur det kunde ha slutat. Hans släkt agenda är att sälja gården men mamman lever ju fortfarande så det är ju fortfarande inte upp till systern/Tom utan isåfall måste mamman sälja gården, det fungerar inte så som båda verkar tro. Det verkar däremot som att han avbrutit helt med Fia vilket återvänder till Fia som gruppen egentligen borde handla om. Nu har Fia fått sin uppmärksamhet hon velat ha men förstår uppenbarligen inte att nu är det farligt att sprida deras budskap och genomföra sina demonstrationer och live videos för nu anses det som ett hot mot demokratin men de är ju skrattretande men de är så illa att Säpo håller koll på alla inlägg på sociala medier bland annat tiktok som hon är störst på med familunited. Det lilla hon fick i rampljuset var det de sände i svt med censurerad röst men alla som hört henne prata fattar ju att det var hon som var med. Får väl se om de förstår allvaret, annars tror jag vi får se de gripas inom snar framtid för detta då de blivit så allvarligt för myndigheterna på detta. Jag tycker de återigen bevisar att Sverige lever inte i en demokrati, när staten inte gillar något så tystas folket eller straffas. Sett de i många ärenden genom åren. Sverige klassar allt som är annorlunda/ifrågasättande som galna. Trist man inte får vara sig själv i Sverige.
Jag hoppas för det här barnets skull att det görs oroanmälningar så hon kan få en vettig uppväxt 😔