Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-10, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xXoyKillSs
”Informationen” som hon fått är garanterat det vi redan vet om barnknullaren sens typ 100 sidor tbx och annat skitsnack från småkillarna som hänger i länsman
Låter inte otänkbart.
Citera
2022-10-10, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xXoyKillSs
”Informationen” som hon fått är garanterat det vi redan vet om barnknullaren sens typ 100 sidor tbx och annat skitsnack från småkillarna som hänger i länsman

De kommentarer hon fått är:
”kolla med han lillebror.”
”Hej vi bor i Göteborg. Vi kan kolla om vi kan hjälpa till . En vän från min dotter känner han lille bror 🙏”
”Jag har kontaktat en av hans vänner”
”Latif har tidigare varit tsm mindre tjejer innan. Bland annat när han va 20 år och va tsm med en 13-14 åring (år 2020) 📌”

Så ja.
Citera
2022-10-10, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
Ja tror tyvärr att hon är bragd om livet..
Efter smset som dom fick på natten.ja hade dålig magkänsla innan men de där gjorde det helt självklart, i mina ögon alltså, men jag hoppas för allt i världen att jag har fel
Märkligt att polisen slutat leta. Detta är alltså ett litet barn ?!?!.
Citera
2022-10-10, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexkl87
”Hej vi bor i Göteborg. Vi kan kolla om vi kan hjälpa till . En vän från min dotter känner han lille bror 🙏”
”Latif har tidigare varit tsm mindre tjejer innan. Bland annat när han va 20 år och va tsm med en 13-14 åring (år 2020) 📌”

Så ja.
Uppenbart att han är mentalt handikappad på riktigt..
Man ser det i ansiktet, och han är alltså runt 1.50 lång..
Han är garanterat efterbliven.. Och FARLIG!
Citera
2022-10-10, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Uppenbart att han är mentalt handikappad på riktigt..
Man ser det i ansiktet, och han är alltså runt 1.50 lång..
Han är garanterat efterbliven.. Och FARLIG!

Ja något gick fel under den förlossningen.
Citera
2022-10-10, 22:36
Medlem
xXoyKillSss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexkl87

Så ja.

Sån jävla b-app
Citera
2022-10-10, 22:37
Medlem
SleepaZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Från Mgm bostad (fjädermolnsgatan) är det närmare till Klare Mosse.
Men runt svarte mosseområdet är det mer rörelse.
Mer troligt att han dragit in henne i området bakom svartedalskolan, finns en liten skogsdunge med frisbeegolf, även grillplatser och allmänt snårigt.

https://www.google.se/maps/dir/Norra...2933!3e2?hl=sv
Senast redigerad av SleepaZ 2022-10-10 kl. 22:51.
Citera
2022-10-10, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Märkligt att polisen slutat leta. Detta är alltså ett litet barn ?!?!.

Ja, dom ha ingen rätt.. De va ska vara prio liksom. Tänk om ngt hänt henne o polisen hade tiden att förhindra det genom ett sök med hund patrull, bara en sån sak.
Citera
2022-10-10, 22:47
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
Med tanke på hennes ålder och hans leverne. Våldtäktsmän peddo.. Så borde polisen söka med hundar.
Precis vad jag tänkte fråga om någon vet. Söker de ned hundar? Det borde de förstås göra. Det finns ju tydligen en punkt där hon har setts senast? Hoppas inte den uppgiften kommer från äcklet.

Svårt att söka när det är mörkt. Herregud vad otäckt det här är. Ingen telefon verkar hon ha heller, om hon är vid liv och det kanske hon är. Blev så glad när det nyss skrevs att hon hade hittats och så var det fel, folk kan inte skriva ordentligt så det inte blir missförstånd och så hittar något annat klantarsel det och läser fel och vill vara först med (den falska) nyheten.

Tyckte jag såg att den här mannen Latif-någonting inte är svensk medborgare, han borde efter sina tidigare brott inte ha varit kvar i landet. Varför är han inte tillbakaskickad till sitt fina Azerbajdzjan? De kan få behålla honom. Är det synd om honom på något sätt som vill göra pubertala flickor illa? Knappast va. Människan är ett odjur.
Citera
2022-10-10, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Precis vad jag tänkte fråga om någon vet. Söker de ned hundar? Det borde de förstås göra. Det finns ju tydligen en punkt där hon har setts senast? Hoppas inte den uppgiften kommer från äcklet.

Svårt att söka när det är mörkt. Herregud vad otäckt det här är. Ingen telefon verkar hon ha heller, om hon är vid liv och det kanske hon är. Blev så glad när det nyss skrevs att hon hade hittats och så var det fel, folk kan inte skriva ordentligt så det inte blir missförstånd och så hittar något annat klantarsel det och läser fel och vill vara först med (den falska) nyheten.

Tyckte jag såg att den här mannen Latif-någonting inte är svensk medborgare, han borde efter sina tidigare brott inte ha varit kvar i landet. Varför är han inte tillbakaskickad till sitt fina Azerbajdzjan? De kan få behålla honom. Är det synd om honom på något sätt som vill göra pubertala flickor illa? Knappast va. Människan är ett odjur.

Han är inte ens svensk medborgare, och för att Sverige är de sjukaste land som finns när de kommer till sånt där... Jag blir int klok på vårat rättssystem

Polisen gör så fel som inte tar detta på allvar. Utan tror att de är de frivilligt. De ska aldrig poliser tro. För de kan bli deras fel om hon hittas död och hade kunna förhindra det
Senast redigerad av kalabalik13 2022-10-10 kl. 22:51.
Citera
2022-10-10, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Villfarelse-
Den där bruttan som skulle utöva svart magi för att få MGM att snacka skriver att hon gett all information till flickans pappa? Är inte han ute ur bilden sen rätt länge?

Inte sen länge, han hade lite umgänge med henne förra året men inte något på sistonde
Hur det kommer sig att hon skickat till honom vet jag fan inte för det är helt klart konstigt för mamman å pappan har inget samarbete nu i detta vad jag vet .
Citera
2022-10-10, 22:52
Medlem
Aftonbladet har alltså INGENTING om detta på sin startsida?
En flicka som råkat ut för en brutal våldtäktsman och nu spårlöst borta, många tror på det värsta och Aftonblaskan försöker tysta ner det då gärningsmannen inte heter Johan eller Erik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in