Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-11, 18:13
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Brynolf
Majoriteten av byggnaderna där är hotell eller butiker. Jag känner inte till några lägenheter där. Upplys mig gärna.
Runt Odinsgatan t ex. Där var jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Brynolf
Nja, visst går det att överleva ute vid den här tiden på året utan någon utrustning. Men jag tror inte hon är ute, jag tror att hon är hos någon kompis till den häktade eller död.
Det finns mycket gott om diverse gubbar och äldre ungdomar som ger en sängplats mot lite kel. Jag har hört åtskilliga sådana historier när det handlar om unga som rymmer från behandlingshem och annat t ex.

Where there's a troubled kid, there's always 10-20 men to take advantage of it..
Senast redigerad av Trolltestet 2022-10-11 kl. 18:17.
Citera
2022-10-11, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
13. Varför försöker du mfl. smyga upp ett år och göra henne till 14? Hon har inte fyllt det än. För att sedan lägga till ytterligare 1 så hon blir 15? 15 byxmyndig, ser ut som 17 kunde vart 25 osv. Även om du undanber dig det är hon ett barn.
Hon fyllde 14 år idag.
Citera
Medlem
Hon är knappast död. Håller sig nog borta med egen vilja.
Citera
Medlem
Citat:
13. Varför försöker du mfl. smyga upp ett år och göra henne till 14? Hon har inte fyllt det än. För att sedan lägga till ytterligare 1 så hon blir 15? 15 byxmyndig, ser ut som 17 kunde vart 25 osv. Även om du undanber dig det är hon ett barn.

Hon fyller tydligen 14 idag
Citera
2022-10-11, 18:15
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:

Tyckte nån skrev att hon fyller 14år idag.
Citera
Medlem
Är det en släkting till flickan som sett dom springa åt olika håll? Är det gm:s släkting så tror jac inte mycket på den uppgiften.
Citera
Medlem
Citat:
Hon fyller 14 år idag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Från Expressen:

Vems släkting, våldtäkts-uzbeken eller Naemis?
Naemis
Citera
2022-10-11, 18:16
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Hon har inte fyllt det än.
Hon fyller idag enligt de artiklar som postats i tråden. Hon och hennes mamma skulle visst på Liseberg Halloween idag för att fira hennes födelsedag. Nog inte helt omöjligt att hon är där själv eller med en nyvunnen kompis nu.
Citera
2022-10-11, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Är det en släkting till flickan som sett dom springa åt olika håll? Är det gm:s släkting så tror jac inte mycket på den uppgiften.
Släkting till henne.
Citera
2022-10-11, 18:17
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Jag skrev att killen har gjort totalt fel, ändå tar det 3sekunder innan nå jävla idiot medvetet misstolkar. Självklart är ansvaret hans, men det den hör tjejen är nog inget oskyldigt lamm i nån disneyfilm. Glöm det
Nej, hon har ju valt att rymma och troligen väljer hon att hålla sig undan - så i den delen är hon nog inget oskyldigt lamm.
Det ursäktar inte att han utnyttjat situationen - givetvis. Det är ju också så att om det handlar om bilder som skickats så spelar det ingen roll om han trodde hon var 17 eller 13. (Han blir ju varse om att hon är 13 och väljer ändå att fortsätta kontakten)

Jag kanske missförstod dig - men jag läser helheten av vad människor skriver ... och tolkade ditt inlägg som skrivet enligt principen "jag är inte rasist men jag hatar utlänningar" - tolkade jag dig fel så ber jag om ursäkt.
Citera
2022-10-11, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Runt Odinsgatan t ex. Där var jag.

Odinsgatan räknar jag knappast som centralstationen trots att spåren går förbi där. Det är liksom bort från stan. Då tror jag mer på någon förort, typ Angered eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in