Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-10, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pol9gif
Så du tror att en 13 årig flicka håller sig gömd frivilligt i en främmande stad utan telefon och pengar? Det är ingen meth head vi snackar om här..

Ne är solklart att något har hänt frågan är bara om hon fortfarande är vid liv men den sannolikheten sjunker för varje dag som går..

De tror jag absolut. Skammen tar över att man skippat skolan och gått bakom ryggen på sina anhöriga och åkt iväg i smyg. Man är rädd för att dom är arga, polisen letar efter en. Då tar man till flykten istället för att brösta de när man är i den åldern
Citera
2022-10-10, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Men är det så att man misstänker att någon gömmer flickan så borde man väl vädra misstankar om människorov. Vilket man inte gjort. Jag blir inte klok på detta. Nu sitter han säkert i arresten, äter ballerinakex och nästa förhör är planerat på onsdag eller nåt!

Det kan de bli tal om senare.
Citera
2022-10-10, 16:09
Medlem
Saxat: Från NWT

"Mitt i ett höghusområde i Biskopsgården på Hisingen i Göteborg.
Här slutar spåren efter den försvunna tonårsflickan från Värmland.

NWT har varit i kontakt med anhöriga till flickan. De befinner sig under måndagen på plats i Göteborg för att söka efter henne."

https://www.nwt.se/2022/10/10/har-sl...vunna-flickan/
Citera
2022-10-10, 16:10
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Sinnessjukt självmål av mamman att förvarna Babben, annars hade Polisen löst detta då.

Ja.Men svårt att veta hur pass desperat/irrationell man själv varit som förälder i den situationen..
Fast som förstått,så missade polis MGM och flickan p.g.a det.
Citera
2022-10-10, 16:10
Medlem
Finns det någonting som tyder på att Süleym*nov har tillgång till bil?
Citera
2022-10-10, 16:15
Medlem
ksmps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ok ok, Men då lyckades hon fly därifrån ganska säkert, vart hon tog vägen efter de är svårt. Utan pengar och sånt. Men jag tror fortfarande på att hon är hemma hos någon som inte vill ha polisen i sin närvaro

Det här har ju kablats ut över hela landet nu så skulle någon verkligen våga hålla tjejen gömd?
Hon är bara 13 år och man kan undra vilka kontakter hon skulle ha lyckats skaffa sig?
Men uppenbarligen har inte Latif något alls att förlora på någonting, det är väl så han själv resonerar.
Och om han skulle fått kalla fötter när flickan väl anlände till Göteborg och att han kastat ut henne så vad hade hon själv att förlora i det läget?

Det är så mina tankar går när jag kan hålla det troligt att hon själv också kan ha gjort sig något.
En vilsen och oönskad tjej på bara 13 år, hon är bara ett barn men med en vuxens alla känslor, vilja
och behov.
50/ 50 mord självmord, men så känner och tror jag.
Att killen fortfarande sitter häktad kan mest ha att göra med de domar han redan har på sig.
Usch, det blir bara till att spekulera kring allt det här.
13 år och for till Göteborg och är nu borta.
:-(
Citera
2022-10-10, 16:15
Avstängd
Fibonaccitals avatar
Lite OT:

Nu drar jag och några kompisar iväg och letar med MPS.

Så nu håller vi tummarna.
Citera
2022-10-10, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Lite OT:

Nu drar jag och några kompisar iväg och letar med MPS.

Så nu håller vi tummarna.

Försök få inside information. Lycka till!
Citera
2022-10-10, 16:18
Medlem
Fy fan känns inte bra det här:
Citat:
En miderårig flicka i Värmland är försvunnen sedan i torsdags, rapporterar.

Flickan försvann från sin skola och allt tyder på att hon tagit sig med tåg till Göteborg.

En man i 20-årsåldern anhölls vid lunchtid på lördagen och har på måndagen begärts häktad, misstänkt för grooming.

Göteborgspolisen har inlett ett intensivt sökarbete för att hitta flickan.

Polisen i Värmland har begärt hjälp av kollegorna i Region Väst i sökandet efter tonåringen, som nu är nationellt efterlyst.

Häktning måste väl bero på andra misstankar?
Välkommen till Sverige 2022, där mussar jagar små Svenska flickor att våldta.
Citera
2022-10-10, 16:18
Medlem
Någon som vet när muslimen kom till Sverige?
Citera
2022-10-10, 16:20
Medlem
ksmps avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...edEntry=968259

Nu är hon nationellt efterlyst.
Man begärs häktad efter minderårig flickas försvinnande
i dag kl 16.13.

En man i 20-årsåldern anhölls vid lunchtid på lördagen och har på måndagen begärts häktad, misstänkt för grooming.
Polisen i Värmland har begärt hjälp av kollegorna i Region Väst i sökandet efter tonåringen, som nu är nationellt efterlyst.
Citera
2022-10-10, 16:20
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Bara namnet säger allt du behöver veta..

Du får nog utveckla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in