Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-07, 15:39
  #445
Medlem
Kanonklass avatar
Är det någon som också läst rescenionerna på Google om fyrishov? Man får sig ett gottskratt. Haha..
Citera
2022-11-12, 16:34
  #446
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
https://unt.se/nyheter/uppsala/artik...munen/lyd0vwvl

Badgäster varnas för bögar i relaxen och bastun på Fyrishovsbadet i Uppsala. Småkillar ombeds att kalla på badvakter om de vuxna homosexuella männen börjar stöta på dem. "Homofobi" och diskriminering enligt bögen Abi-Khalil.
36-åriga Christian Abi-Khalil är homosexuell och besöker regelbundet Fyrishovbadet. Han säger att Uppsala har få mötesplatser för gaymän och att relaxavdelningen på Fyrishovbadet därför har blivit en populär "mötesplats" för homosexuella män.
Många badvakter och gäster upplever dock problem med de homosexuella männens förehavanden i bastun och duscharna. Badvakter har varnat småpojkar och andra badgäster för bögarna och sagt till dem att kalla på vakterna "om det är några konstiga typer här som stör, som stöter på er eller gör något konstigt ”

Enligt Abi-Khalil är det enda de homosexuella männen gör är att samtala med varandra och kanske "raggar" lite på varandra, men absolut inget mer.

- Är badvakterna homofober? Eller är badvakterna less på att hitta bögar som ständigt idkar sex publikt?
- Är att ragga och prata det enda bögarna gör inne i bastun och duscharna?
- Gör badvakterna rätt i att varna småkillarna?
- Brukar bögar snuska sig i badhus?

Bögar brukar ragga på mig. I badhus, på barer, hotell mm.
Har aldrig varit några issues och beror säkert på att jag ger sköna vibbar.
Det sker alltid rakt, ärligt och naket, mycket bättre gayme än kvinnors. Jag har t.o.m. haft kollegor som fått studera fenomenet med mig som bögmagnet i.r.l.

Jag är tämligen säker på att det är kränkthetsfikusarna som är de fula fiskarna. Skulle dessa däremot försöka fula sig med ex. en snubbe som jag, kommer det att sluta illa.
Citera
2022-11-21, 02:20
  #447
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Bögar brukar ragga på mig. I badhus, på barer, hotell mm.
Har aldrig varit några issues och beror säkert på att jag ger sköna vibbar.
Det sker alltid rakt, ärligt och naket, mycket bättre gayme än kvinnors. Jag har t.o.m. haft kollegor som fått studera fenomenet med mig som bögmagnet i.r.l.

Jag är tämligen säker på att det är kränkthetsfikusarna som är de fula fiskarna. Skulle dessa däremot försöka fula sig med ex. en snubbe som jag, kommer det att sluta illa.

Denna suveräna tråd dog, synd då det fanns mycket under ytan.
Citera
2022-11-22, 09:35
  #448
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunstling
Denna suveräna tråd dog, synd då det fanns mycket under ytan.

Massor!

Bögande har gjorts till en ofentligt radikaliserad falsk extremvänster-"affär"
Tråkigt för vettiga människor, men välförtjänt för kränkthetsfikusar(som verkar i bokstavsramverket).

Precis som med allt annat som kräver falsifiering och livstider av propaganda. Oorganiskt.
Citera
2022-11-22, 12:53
  #449
Medlem
Krocketklubbas avatar
Måste det finnas en bögskylt som klart och tydligt visar vart dom kan hitta varandra?! Är dom som jävla degenererade att dom inte kan ragga som vanligt folk?
Citera
2022-11-22, 20:06
  #450
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krocketklubba
Måste det finnas en bögskylt som klart och tydligt visar vart dom kan hitta varandra?! Är dom som jävla degenererade att dom inte kan ragga som vanligt folk?

Nja, de raggar överlag mycket bättre.

Det man får höra om är bara det skandalöst negativa. Avarterna.
Avarterna skulle jag tro tillhör den redan degenererade gruppen knutna till sina jävla bokstäver. Precis som kapten-klänning var en uttalad feminist. Att han kallade sig feminist är nog inget undantag bland våldtäktsmän.
Citera
2022-11-26, 10:40
  #451
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Nja, de raggar överlag mycket bättre.

Det man får höra om är bara det skandalöst negativa. Avarterna.
Avarterna skulle jag tro tillhör den redan degenererade gruppen knutna till sina jävla bokstäver. Precis som kapten-klänning var en uttalad feminist. Att han kallade sig feminist är nog inget undantag bland våldtäktsmän.

Sant, finns så klart idioter på båda sidorna av stänglet.
Citera
2022-11-26, 12:07
  #452
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krocketklubba
Sant, finns så klart idioter på båda sidorna av stänglet.

Jepp!
Men koncentrationen av både idioter och rent onda förövare i bokstavs/feministleden är skyhög.

Mycket välförtjänt, givet hur de själva odlat destruktiviteten.
Nyckeln till att etablera bokstäverna är att bekämpa "klokhet" och gammal väl beprövad sanning.

edit:
Zoomar vi ut en smula, så är just problematiken i denna tråd "perfekt".
Folk kommer låta sig distraheras av konflikter som denna och låta sig destabiliseras, så de inte bygger egna stabila platformar i livet.
"You will own nothing, and you will be contempt"
__________________
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2022-11-26 kl. 12:16.
Citera
2023-01-19, 00:48
  #453
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
https://unt.se/nyheter/uppsala/artik...munen/lyd0vwvl

Badgäster varnas för bögar i relaxen och bastun på Fyrishovsbadet i Uppsala. Småkillar ombeds att kalla på badvakter om de vuxna homosexuella männen börjar stöta på dem. "Homofobi" och diskriminering enligt bögen Abi-Khalil.
36-åriga Christian Abi-Khalil är homosexuell och besöker regelbundet Fyrishovbadet. Han säger att Uppsala har få mötesplatser för gaymän och att relaxavdelningen på Fyrishovbadet därför har blivit en populär "mötesplats" för homosexuella män.
Många badvakter och gäster upplever dock problem med de homosexuella männens förehavanden i bastun och duscharna. Badvakter har varnat småpojkar och andra badgäster för bögarna och sagt till dem att kalla på vakterna "om det är några konstiga typer här som stör, som stöter på er eller gör något konstigt ”

Enligt Abi-Khalil är det enda de homosexuella männen gör är att samtala med varandra och kanske "raggar" lite på varandra, men absolut inget mer.

- Är badvakterna homofober? Eller är badvakterna less på att hitta bögar som ständigt idkar sex publikt?
- Är att ragga och prata det enda bögarna gör inne i bastun och duscharna?
- Gör badvakterna rätt i att varna småkillarna?
- Brukar bögar snuska sig i badhus?

Kan ju också tycka det kan vara hett att titta på unga killar när man är i bastun på badhuset. Men kan förstå problemet, finns säkert en hel del äldre homosexuella män som bryter mot alla gränser och raggar på småkillarna i bastun. Bastun på badhuset är ju knappast avsedd för att vara en sexuell mötesplats, speciellt då det vistas barn mm. på badhusen. Sen fattar jag inte riktigt det här med "mötesplatser" för homosexuella 2022, tror man kan hitta ganska exakt 100% av alla homosexuella vuxna i en kommun på ex grindr. Det är ju inte tidigt 1980-tal längre med hemliga platser på stan där gör mystiska "möten".
Citera
2023-01-19, 15:21
  #454
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6stringlevin
Valhalla i Göteborg har varit ett träffställe för bögar sedan urminnes tider. Man har långt tidigare försökt få bort dom genom att ta bort större bås som tidigare fanns. Barn har haft en egen avskärmad bastu sedan 70-talet.

Jag vet inte om de byggt om där men bubbelbadet anses väl i princip vara endast för bögar.

Tråkig utveckling separera människor på det sättet. Vi lever ju i samhället för att leva tillsammans. Det finns som sagt problem har jag märkt främst bland homosexuella män födda på 60-talet som verkar väl gränslösa. Men i stort så far väl knappast pojkar illa av att se två män suga av varandra i bastun. Man kan stänga dörren och välja nästa bastu om man inte vill titta på.
Citera
2023-01-22, 04:33
  #455
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Tråkig utveckling separera människor på det sättet. Vi lever ju i samhället för att leva tillsammans. Det finns som sagt problem har jag märkt främst bland homosexuella män födda på 60-talet som verkar väl gränslösa. Men i stort så far väl knappast pojkar illa av att se två män suga av varandra i bastun. Man kan stänga dörren och välja nästa bastu om man inte vill titta på.

Hoppas du skojar. Avsugningar och andra sexgrejer ska förstås inte utföras där pojkar(eller flickor) ska basta.
Citera
2023-01-22, 09:33
  #456
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acid maria
Hoppas du skojar. Avsugningar och andra sexgrejer ska förstås inte utföras där pojkar(eller flickor) ska basta.

De kan väl hålla för en handduk, liksom ett skynke i bastun att "här sitter vi och suger lite", så kan pojkarna sitta i andra änden av bastun och de behöver inte se för det är ju ett skynke. På sin höjd hör de ett stön eller två...inte så farligt väl?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback