Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-20, 02:09
Medlem
Gavins-Friends avatar
Har du provat Lager157 premium T-Shirt? Jättestor skillnad mot de vanliga. Tror de kostar dubbla priset om det inte är rea. 60kr för en istället för 30kr. Jag blev väldigt positivt överraskad och det är bättre kvalité och mycket skönare känsla än de billigaste på Stadium exempelvis. Jag har märkes-T shirt för flera hundra. Lager157 premium för 60kr går nästan att jämföra med en Filippa K som kostar typ 7 gånger mer.
Citera
2022-10-20, 06:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Jag vet EXAKT vad du ska ha: Fruit of the Loom Super Premium T-shirt. Kostar mellan 50-70 SEK och är av så jäääävla bra kvalitet. Jämför exempelvis tygvikten med andra (mycket dyrare) t-shirts.

Edit: Inga motiv dock, men det ska du inte ha om du är över 13 år.

Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Instämmer på Fruit of the loom.

Skojar ni eller? Är ju som att ha på sig en tshirt gjord av papper, stenhård material riktigt vidrigt!

Kolla på nellyman eller nåt sånt finns massor. Undvik billiga varianter de krymper o äcklad sig i tvätten. Man vill väll inte att tshirten ska sitta super tight eller?
Citera
2022-10-20, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
No.1 Hanes

Japp.
Men finns ju inte längre att köpa i Sverige/EU, väl.

Finns det inte en tråd om Hanes?
Citera
2022-10-20, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankis
Gildan heavy cotton, du kommer aldrig gå tillbaka

Var säljs såna styckvis? Hittar bara tryckfirmor, typ 25 st som minsta antal.
Citera
2022-10-20, 07:41
Avstängd
PalmeKillers avatar
Dom här är väldig prisvärda 50:- / st, bruka själv köpa 10 st åt gången. Annars är fältskjortan m/59 ( förvisso ingen t shirt ) ett jävlig skönt plagg, dock svår att få tag idag.

https://www.engelsons.se/6001-t-shirt-stor-stl
Senast redigerad av PalmeKiller 2022-10-20 kl. 07:44.
Citera
2022-10-20, 08:21
Medlem
lone stars avatar
Redan 1990 så sas Hanes ha outstanding kvalité.

Citat:
Hanes Beefy-T Tagless. Hanes Beefy-T-shirt. I över 35 år har denna T-shirt satt standarden för komfort och kvalitet. Denna klassiker omlandseras nu och är bättre än någonsin. Hög hållbarhet, en T-shirt som inte krymper i tvätten. Beefy-T är som namnet avslöjar, kraftigare i tyget.

https://www.timarco.com/se/kl%C3%A4d...eefy-t-tagless

Oj missa :
Citat:
Hanes har förtillfället tyvärr valt att avsluta sin distribution av produkter till Europa.
Citera
2022-10-20, 08:28
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Var säljs såna styckvis? Hittar bara tryckfirmor, typ 25 st som minsta antal.

Detta undrar även jag.
Citera
2022-10-20, 09:22
Medlem
Innercitybluess avatar
Citat:
Jag vet EXAKT vad du ska ha: Fruit of the Loom Super Premium T-shirt. Kostar mellan 50-70 SEK och är av så jäääävla bra kvalitet. Jämför exempelvis tygvikten med andra (mycket dyrare) t-shirts.

Hos vilken affär kan jag hitta dom T-shirtarna?! Jag har letat länge efter dom där! Hade en på jobbet för länge sen, har aldrig varit med om bättre passform!
Citera
2022-10-20, 09:59
Medlem
A days march är riktigt bra kvalite till ett rimligt pris.
Citera
2022-10-20, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Vad torde man handla då, om det ska vara extra långa (men inte extremt långa, de ska väl gå till mitten av skinkan eller strax under på mig som är 190+) t-shirts med hyggligt pris mot kvalitet?
Helst under 200:- tröjan.

Fast om de är för långa så borde det inte vara jättedyrt att fixa hos en ändringsskräddare. Det går t.om. att sy på en vanlig symaskin med dubbelnål vilket med bra trådspänning m.m. ger samma resultat på rätsidan som när man gör det på en coverstitch-maskin.

Citat:
Ursprungligen postat av Innercityblues
Hos vilken affär kan jag hitta dom T-shirtarna?! Jag har letat länge efter dom där! Hade en på jobbet för länge sen, har aldrig varit med om bättre passform!

Amazon.se har Fruit of the loom super premium T-shirt i alla fall.
Senast redigerad av Hominem 2022-10-20 kl. 10:21.
Citera
2022-10-20, 11:22
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:

Vista Print. Riktigt bra kvalitet. Billiga dessutom.
Citera
2022-10-20, 12:31
Medlem
Enfärgade t-shirts från Jack&Jones är riktigt bra, bra passform också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in