Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Ditt förslag? Du har ett klagomål (det är där du placerat tråden) på att nyreggade användare postar för många trådar på kort tid.
Ser inte heller varför beteendet bara skulle gälla nyreggade användare. Det spelar ju ingen roll om det är en gammal användare som postar 220 halvt meningslösa inlägg i samma tråd på kort tid.
Ja, det började som klagomål över att ingen tagit tag i att stänga av vederbörande när denne uppenbarligen bara skriver strunt men jag passade även på att lyfta hur orimligt det är att en helt nyregistrerad användare ens har möjlighet att skriva över 200 inlägg första dygnet.
Max 50 inlägg per dygn för användare de första två månaderna tycker jag är en lätt implementerad gräns, inte för hård, men kommer ta hand om det värsta spammet.
Javisst skriver även äldre användare strunt och kan bete sig likadant som denna men de borde vara färre då chansen är stor att de redan stängts av för ohörsamhet eller KFK.
Det finns seriösa användare som skriver över 50 inlägg per dag i ABoK och gör det bra. Det vill vi inte bestraffa. Men jag har aldrig sett någon av dessa bra användare vara helt nyregistrerad.