UPDATE - RIDE OR DIE!
Vad kan jag konstatera om mig själv och min vardags situation?
Yoo boys 'n girls! sorry för mitt långa frånvarande men har varit sjukt hetsigt med företagen vid denna årstiden, detta har resulterat i en helt slut körd baddibilder
inte lika mycket träning som jag hade velat men har iallafall inte gått något bakåt på en lägre cruise vilket jag är nöjd med!
men nu jävlar ska ni få se på kur! kommer sätta igång detta denna veckan efter min stickfrekvens
i fortsättningen ska jag försöka uppdatera varje måndag!
DOSER
AAS
TESTO E - 350 MG/EW - MEDIPHARMA
DECA - 250 MG/EW - MEDIPHARMA
EQ - 750 MG/EW - MEDIPHARMA
MASTERON E - 560 MG/EW - MEDIPHARMA
TURINABOL - 210 MG/EW - MEDIPHARMA
AI - Kommer garanterat slänga in minst 1 mg arimidex / vecka på dessa doser, troligtvis 0.5 / halv vecka
SERM - har det tillgängligt för o blockera eventuella biverkningar tillfälligt medans jag ökar dosen på adex (gynokänslig)
EFFEKT
Har inte fått igång något än men jävlar vad detta ska bli kul! peppad till tusen på att få komma tillbaka till primetime! nu har vi gjort grunden och förarbetet för comeback, nu är det dags o sätta ribban!
PEPTIDER
HGH får vänta på bättre tider, nu har jag planerat om ekonomin när man ska ta operationen.. kanske efter sommaren???
PROVER April - 2023
10/10
detta gäller för lever och njurar, inte en enda avvikelse och ett mindre blodprov av blodplättar samt vita kroppar! känns gött att hoppa in på en hyfsad gasad kur, komma ner på cruise och bara må fantastiskt både invändigt och utvändigt! ett större blodprov kommer givetvis att göras under denna kur samt efter lite cruise igen
AI/GYNO
1/10 - Endast tidigare befintlig gyno vänster bröst
DAGENS FORM
VIKT OCH FORM
6/10 - framme med 4 synliga magrutor nu på 95 kg
formen har faktiskt inte hänt så mycket med, varken sämre eller bättre men psyket mår ju sämre över formen när man står stilla så åter igen, detta ska bli svinkul!
VÄLMÅENDE
Psykiskt 10 / 10, Fysiskt 10/10
SEX OCH SAMLEVNAD
10/10 - Kommer vilja knulla hål i asfalten på denna kur
STYRKA
10/10 - Jag backade ner på styrkan för att låta alla mjukdelar komma ikapp och balansera sig, blev mer intensiva pass bara så nu kommer jag försöka pusha styrkan med lika hög intensitet!
KOSTEN
+-0
M1: P/F/C - KCAL
50 g isolat
50 g instant oat
10 g+ creatine
en jävla massa tabletter
50/2/50 - 418
M2:
200 g kyckling
50 g ris
valfria grönsaker
50/2/50 - 418
M3:
200 g kyckling
50 g ris
valfria grönsaker
50/2/50 - 418
M4:
30 g vitargo
20 g protein av olika aminosyror
en jävla massa piller
20/0/30 - 200
M5:
50 g havregryn
30 g 70% kakao
20 g nötsmör
50 g isolat
60/25/70 - 745
en jävla massa piller
det blir lite avvikelser här o där när man bara vill ha en snabb lösning men kcal brukar ligga runt samma, pendlar mellan 2000 - 2500 men nu lär jag närma mig 3000 tänker jag
TOTALT: PROTEIN 230 G - FETT 31 G - CARBS 250 G - KCAL 2199
TRÄNING
lämnar detta tomt tills nästa rapport!
SIDES
Dåligt flås som fan efter tren vändan så turinabol och EQ är mycket välkommet!

Vad kan jag konstatera om mig själv och min vardags situation?
Yoo boys 'n girls! sorry för mitt långa frånvarande men har varit sjukt hetsigt med företagen vid denna årstiden, detta har resulterat i en helt slut körd baddibilder

men nu jävlar ska ni få se på kur! kommer sätta igång detta denna veckan efter min stickfrekvens

i fortsättningen ska jag försöka uppdatera varje måndag!
DOSER
AAS
TESTO E - 350 MG/EW - MEDIPHARMA
DECA - 250 MG/EW - MEDIPHARMA
EQ - 750 MG/EW - MEDIPHARMA
MASTERON E - 560 MG/EW - MEDIPHARMA
TURINABOL - 210 MG/EW - MEDIPHARMA
AI - Kommer garanterat slänga in minst 1 mg arimidex / vecka på dessa doser, troligtvis 0.5 / halv vecka
SERM - har det tillgängligt för o blockera eventuella biverkningar tillfälligt medans jag ökar dosen på adex (gynokänslig)
EFFEKT
Har inte fått igång något än men jävlar vad detta ska bli kul! peppad till tusen på att få komma tillbaka till primetime! nu har vi gjort grunden och förarbetet för comeback, nu är det dags o sätta ribban!

PEPTIDER
HGH får vänta på bättre tider, nu har jag planerat om ekonomin när man ska ta operationen.. kanske efter sommaren???
PROVER April - 2023
10/10
detta gäller för lever och njurar, inte en enda avvikelse och ett mindre blodprov av blodplättar samt vita kroppar! känns gött att hoppa in på en hyfsad gasad kur, komma ner på cruise och bara må fantastiskt både invändigt och utvändigt! ett större blodprov kommer givetvis att göras under denna kur samt efter lite cruise igen

AI/GYNO
1/10 - Endast tidigare befintlig gyno vänster bröst
DAGENS FORM
VIKT OCH FORM
6/10 - framme med 4 synliga magrutor nu på 95 kg
formen har faktiskt inte hänt så mycket med, varken sämre eller bättre men psyket mår ju sämre över formen när man står stilla så åter igen, detta ska bli svinkul!

VÄLMÅENDE
Psykiskt 10 / 10, Fysiskt 10/10
SEX OCH SAMLEVNAD
10/10 - Kommer vilja knulla hål i asfalten på denna kur

STYRKA
10/10 - Jag backade ner på styrkan för att låta alla mjukdelar komma ikapp och balansera sig, blev mer intensiva pass bara så nu kommer jag försöka pusha styrkan med lika hög intensitet!
KOSTEN
+-0
M1: P/F/C - KCAL
50 g isolat
50 g instant oat
10 g+ creatine
en jävla massa tabletter
50/2/50 - 418
M2:
200 g kyckling
50 g ris
valfria grönsaker
50/2/50 - 418
M3:
200 g kyckling
50 g ris
valfria grönsaker
50/2/50 - 418
M4:
30 g vitargo
20 g protein av olika aminosyror
en jävla massa piller
20/0/30 - 200
M5:
50 g havregryn
30 g 70% kakao
20 g nötsmör
50 g isolat
60/25/70 - 745
en jävla massa piller
det blir lite avvikelser här o där när man bara vill ha en snabb lösning men kcal brukar ligga runt samma, pendlar mellan 2000 - 2500 men nu lär jag närma mig 3000 tänker jag
TOTALT: PROTEIN 230 G - FETT 31 G - CARBS 250 G - KCAL 2199
TRÄNING
lämnar detta tomt tills nästa rapport!
SIDES
Dåligt flås som fan efter tren vändan så turinabol och EQ är mycket välkommet!