2023-04-05, 12:13
Medlem
UPDATE - RIDE OR DIE!

Vad kan jag konstatera om mig själv och min vardags situation?

Yoo boys 'n girls! sorry för mitt långa frånvarande men har varit sjukt hetsigt med företagen vid denna årstiden, detta har resulterat i en helt slut körd baddibilder inte lika mycket träning som jag hade velat men har iallafall inte gått något bakåt på en lägre cruise vilket jag är nöjd med!

men nu jävlar ska ni få se på kur! kommer sätta igång detta denna veckan efter min stickfrekvens

i fortsättningen ska jag försöka uppdatera varje måndag!

DOSER
AAS

TESTO E - 350 MG/EW - MEDIPHARMA
DECA - 250 MG/EW - MEDIPHARMA
EQ - 750 MG/EW - MEDIPHARMA
MASTERON E - 560 MG/EW - MEDIPHARMA
TURINABOL - 210 MG/EW - MEDIPHARMA

AI - Kommer garanterat slänga in minst 1 mg arimidex / vecka på dessa doser, troligtvis 0.5 / halv vecka
SERM - har det tillgängligt för o blockera eventuella biverkningar tillfälligt medans jag ökar dosen på adex (gynokänslig)

EFFEKT

Har inte fått igång något än men jävlar vad detta ska bli kul! peppad till tusen på att få komma tillbaka till primetime! nu har vi gjort grunden och förarbetet för comeback, nu är det dags o sätta ribban!

PEPTIDER

HGH får vänta på bättre tider, nu har jag planerat om ekonomin när man ska ta operationen.. kanske efter sommaren???

PROVER April - 2023

10/10
detta gäller för lever och njurar, inte en enda avvikelse och ett mindre blodprov av blodplättar samt vita kroppar! känns gött att hoppa in på en hyfsad gasad kur, komma ner på cruise och bara må fantastiskt både invändigt och utvändigt! ett större blodprov kommer givetvis att göras under denna kur samt efter lite cruise igen

AI/GYNO

1/10 - Endast tidigare befintlig gyno vänster bröst

DAGENS FORM

VIKT OCH FORM

6/10 - framme med 4 synliga magrutor nu på 95 kg
formen har faktiskt inte hänt så mycket med, varken sämre eller bättre men psyket mår ju sämre över formen när man står stilla så åter igen, detta ska bli svinkul!

VÄLMÅENDE

Psykiskt 10 / 10, Fysiskt 10/10

SEX OCH SAMLEVNAD

10/10 - Kommer vilja knulla hål i asfalten på denna kur

STYRKA

10/10 - Jag backade ner på styrkan för att låta alla mjukdelar komma ikapp och balansera sig, blev mer intensiva pass bara så nu kommer jag försöka pusha styrkan med lika hög intensitet!

KOSTEN

+-0

M1: P/F/C - KCAL
50 g isolat
50 g instant oat
10 g+ creatine
en jävla massa tabletter
50/2/50 - 418

M2:
200 g kyckling
50 g ris
valfria grönsaker
50/2/50 - 418

M3:
200 g kyckling
50 g ris
valfria grönsaker
50/2/50 - 418

M4:
30 g vitargo
20 g protein av olika aminosyror
en jävla massa piller
20/0/30 - 200

M5:
50 g havregryn
30 g 70% kakao
20 g nötsmör
50 g isolat
60/25/70 - 745
en jävla massa piller

det blir lite avvikelser här o där när man bara vill ha en snabb lösning men kcal brukar ligga runt samma, pendlar mellan 2000 - 2500 men nu lär jag närma mig 3000 tänker jag

TOTALT: PROTEIN 230 G - FETT 31 G - CARBS 250 G - KCAL 2199

TRÄNING

lämnar detta tomt tills nästa rapport!

SIDES
Dåligt flås som fan efter tren vändan så turinabol och EQ är mycket välkommet!
Citera
2023-04-13, 16:07
Medlem
UPDATE - COMMENT SECTION OPEN

Ådror som formas, och kommentarer om ens fysik börjar flyga in titt som tätt nu!
ser fram emot full effekt!

DOSER
AAS

TESTO E - 350 MG/EW - MEDIPHARMA
MASTERON E - 560 MG/EW - MEDIPHARMA
TURINABOL - 210 MG/EW - MEDIPHARMA

Arimidex - 0,5 mg 2 ggr/ vecka
SERM - Inget behov såhär långt!

EFFEKT

Förvånansvärt snabb effekt ifrån nya stacken, mycket möjligt att det är turinabolen som talar men i mitt huvud så lutar det mer åt EQ, dock är båda preparaten faktiskt helt nya för mig och jag kan ärligt inte särskilja dom åt, varför jag tror mer på EQ är att jag fått ett enormt lyft rent volym mässigt på kroppen så vi får se vad som händer med styrkan framöver

PEPTIDER

PROVER April - 2023

10/10
detta gäller för lever och njurar, inte en enda avvikelse och ett mindre blodprov av blodplättar samt vita kroppar! känns gött att hoppa in på en hyfsad gasad kur, komma ner på cruise och bara må fantastiskt både invändigt och utvändigt! ett större blodprov kommer givetvis att göras under denna kur samt efter lite cruise igen

AI/GYNO

1/10 - Inga gyno känningar Ö.H.T med undantag ifrån tidigare kurer, blir snitt i sommar!

DAGENS FORM

VIKT OCH FORM

7/10 - framme med 4 synliga magrutor nu på 95 kg
Mer ådror, tightare mage och mer fyllighet hitintills

VÄLMÅENDE

Psykiskt 6 / 10, Fysiskt 6/10
Sjukt trött, har haft problem med sömnen så har tagit nästan en hel vecka av ifrån arbetet nu när jag kan.. kommer bara bli sömn, träning och kost och det ska bli så jäävla skööönt!

SEX OCH SAMLEVNAD

10/10 - jag och damen har bränt ca 10 k på vuxen shoppar de senaste 2 månader varar 7k landat i brevlådan idag hahaha en hel del nytt att utforska men givetvis massa gamla klassiker som vi vet att vi uppskattar

STYRKA

8/10 - nu när DECA och EQ finns med i mixen så kommer jag vilja pusha upp styrkan ordentligt!

KOSTEN

Bodyrecomp +- 0

50 g isolat
50 g instant oat
10 g+ creatine
en jävla massa tabletter
50/2/50 - 418

M2:
200 g kyckling
50 g ris
valfria grönsaker
50/2/50 - 418

M3:
200 g kyckling
50 g ris
valfria grönsaker
50/2/50 - 418

M4:
30 g vitargo
en jävla massa piller
20/0/30 - 200

M5:
50 g havregryn
30 g 70% kakao
20 g nötsmör
50 g isolat
60/25/70 - 745
en jävla massa piller

det blir lite avvikelser här o där när man bara vill ha en snabb lösning men kcal brukar ligga runt samma, pendlar mellan 2000 - 2500 men nu lär jag närma mig 3000 tänker jag

TRÄNING

Mosar ryggen ikväll! alltid det bästa passet när man har shit loads of gear i sig och faktiskt växer igenom passet

SIDES
Dåligt flås som fan efter tren vändan så turinabol och EQ är mycket välkommet!
Citera
2023-06-12, 15:16
Medlem
UPDATE - HAHA JAG ÄR JU SÄMST PÅ DETTA!

Flott med komplimanger, är äntligen tillbaka i en form som jag trivs i!

DOSER
AAS

TESTO E - 250 MG/EW - MEDIPHARMA
MASTERON E - 400 MG/EW - MEDIPHARMA
TRI-TREN - 150 MG/EW - MEDIPHARMA

Arimidex - 1 mg 1 ggr/ vecka
SERM - Inget behov!

EFFEKT

Vet inte vad jag ska säga än att allting tutar på som fan! svin gött!

PEPTIDER

PROVER April - 2023

10/10 - ska göra nya prover nu denna veckan eller nästa vecka så vi får se, det blir ett mindre blodprov för lever, njurar och blodfetter, kommer köra ett XL prov över hela jävla maskinen någon gång under sommaren också!

AI/GYNO

1/10 - Inga gyno känningar Ö.H.T med undantag ifrån tidigare kurer

DAGENS FORM

VIKT OCH FORM

8/10 - hyffsat hårda 95 kg
ådror över underarmar, överarmar, axlar och lite bröst, vader och lår likaså
mitten sektionen är som vanligt rätt tråkig när det kommer till ådror om man inte är i tävlingsform men så får det va, det är några år kvar dit i vilket fall

VÄLMÅENDE

Psykiskt 9 / 10, Fysiskt 9/10
Börjar fan bli mitt gamla jag igen sakta men säkert och det trivs jag med, jag kommer steppa upp mitt game när jag känner mig 100 % redo, just nu är jag nöjd med att jag tar mig tillbaka till mitt bästa jag i min egna takt, ingen stress, ingen press!

SEX OCH SAMLEVNAD

10/10 - jodå det är väll inga konstigheter här inte

STYRKA

8/10 - Min styrka är inte där mentalt, jag har mer i tanken varje dag jag tränar men är så jävla fokuserad på utförande och hypertrofi att jag utelämnar allt som är tungt och ökar skaderisken..
nu har jag precis slängt in tren så kanske blir en push här ändå

KOSTEN

Bodyrecomp +- 0

50 g isolat
50 g instant oat
10 g+ creatine
en jävla massa tabletter
50/2/50 - 418

M2:
200 g kyckling/fisk/nöt
50 g valfria carbs
valfria grönsaker
50/2/50 - 418

M3:
200 g kyckling/fisk/nöt
50 g valfria carbs
valfria grönsaker
50/2/50 - 418

M4:
30 g vitargo
en jävla massa piller
20/0/30 - 200

M5:
50 g havregryn
30 g 70% kakao
20 g nötsmör
50 g isolat
60/25/70 - 745
en jävla massa piller

TRÄNING
Rygg ikväll ska det bli! vi får se vad som händer men mycket volym blir det!

SIDES
inte mycket att gnälla över fan!
Citera
2023-06-12, 21:50
Medlem
IvanDF2s avatar
YES! Du är tillbaka!
Härlig läsning, ser direkt att det går som på räls för dig - kul!

KRIGA PÅ (och uppdatera oftare, din j*vla slöfock )!

//Ivan
Citera
2023-06-21, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
YES! Du är tillbaka!
Härlig läsning, ser direkt att det går som på räls för dig - kul!

KRIGA PÅ (och uppdatera oftare, din j*vla slöfock )!

//Ivan

Haha ay ay captain!

Ska försöka hinna med en ordentlig imorgon!
Citera
2023-06-22, 18:13
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
Haha ay ay captain!

Ska försöka hinna med en ordentlig imorgon!

Härligt!
Just keep'em comin'
Citera
2023-07-25, 11:59
Medlem
Vad tyckte du om anadrolen? Körde samma förut men vet Ej vilken batch det var men fick inget tryck av dom alls, inte som andra märken.
Citera
2023-07-25, 14:59
Medlem
Spännande läsning! Sitter ivrigt och väntar på nästa update!
Citera
2023-07-30, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
Härligt!
Just keep'em comin'

Citat:
Ursprungligen postat av .Neo
Vad tyckte du om anadrolen? Körde samma förut men vet Ej vilken batch det var men fick inget tryck av dom alls, inte som andra märken.

Citat:
Ursprungligen postat av Colifopoli
Spännande läsning! Sitter ivrigt och väntar på nästa update!

Tillbaka sporadiskt igen

Anadrolen gjorde precis vad dom skulle med det jag körde, kunde fan inte gå snabbt under perioden jag körde dom för pumpet i vaderna och skenbenet är aldrig att leka med på Anadrol tycker jag, hade en polare till mig som körde samma och han blev snor stark så vårat var det inget fel på iallafall

då har jag äkta Anadrol ifrån turkiet köpta på apotek i bagaget att jämnföra effekt mot också så du vet

dåså coli då kommer den här efter!
Citera
2023-07-30, 17:42
Medlem
UPDATE - LUGNARE TEMPO

Denna gången har jag faktiskt en rimlig förklaring till varför update har varit hel kass och det är nämligen så att jag varit inne på sjukhuset för en olycka!

Utan att gå in på för mycket detaljer som skulle eventuellt kunna outa mig så vill jag ändå poängtera att det inte har någonting med kurandet att göra, inga skador på organ eller liknande, blodvärden ser super ut så alla haters kan lugna sig!

DOSER
AAS
Jo nu blir det ju ner på en betydligt mycket snällare kur i minst 2 månader men som trogna följare känner mig finns det inget lugnt i min vardag!

SUSTANON - 400 MG/EW - MEDIPHARMA
EQ - 250 MG/EW - MEDIPHARMA
MASTERON E - 200 MG/EW - MEDIPHARMA
Har även lite Anadrol till förfogande men det hoppar in till hösten tror jag!

Arimidex - Inget om jag inte upptäcker behovet
SERM - Inget behov!

EFFEKT

Ska klicka iväg ordern idag så jag förväntar mig igentligen en riktig jävla återhämtningskur plus lite extra på alla muskler jag faktiskt kan gasa på!

PEPTIDER

PROVER JULI - 2023

9/10 - hade lite slitage på njuren men det är snarare ''doktorns fel'' än mitt, slitaget kommer ifrån smärtstillande och ligger precis utanför refferens så jag mår prima och är frisk som en..

XL provet kommer nog tas någon gång under denna kur i slutet på augusti, känns ändå en rimlig kur att kika på värdena!

AI/GYNO

1/10 - Inga gyno känningar Ö.H.T med undantag ifrån tidigare kurer

DAGENS FORM

Sjukskriven i dagens läge men med de förutsättningarna så är jag ändå i bra form, flat as fuck ofc. utan träningen men ändå synliga övre magrutor och mindre ådror här och där över extremiteter

VIKT OCH FORM

8/10 - 92 kg
Volymen är nere pga utebliven träning.. jag är okej med detta

VÄLMÅENDE

Psykiskt 9 / 10, Fysiskt 9/10
Trots allt så mår jag jävligt bra och allting fungerar i vardagen! nu ska bara träningen bli som förr igen

SEX OCH SAMLEVNAD

10/10 - haha våra grannar håller på och flyttar ut så vi tar det som en komplimang

STYRKA

?/10 -

KOSTEN

Jag låter min mall stå kvar då kosten nästan alltid ser ut som något åt det här hållet men kosten är faktiskt helt fri under min återhämtning nu, jag tänker på att få i mig en tillräcklig mängd protein bara

Bodyrecomp +- 0

50 g isolat
50 g instant oat
10 g+ creatine
en jävla massa tabletter
50/2/50 - 418

M2:
200 g kyckling/fisk/nöt
50 g valfria carbs
valfria grönsaker
50/2/50 - 418

M3:
200 g kyckling/fisk/nöt
50 g valfria carbs
valfria grönsaker
50/2/50 - 418

M4:
30 g vitargo
en jävla massa piller
20/0/30 - 200

M5:
50 g havregryn
30 g 70% kakao
20 g nötsmör
50 g isolat
60/25/70 - 745
en jävla massa piller

[b]TRÄNING[/B

SIDES
0/10
Citera
2023-07-30, 18:03
Medlem
har du något hår kvar?
Citera
2023-07-30, 19:38
Medlem
IvanDF2s avatar
Sweet med en uppdatering!

Trist att höra om olyckan men skönt (pust!) att du ändå mår så bra som du gör och har ditt mojo kvar!
Lite nyfiken på tankarna bakom detta?:

SUSTANON - 400 MG/EW - MEDIPHARMA
EQ - 250 MG/EW - MEDIPHARMA
MASTERON E - 200 MG/EW - MEDIPHARMA

Jag frågar, för jag har varit och är inne på ett snarlikt upplägg. Sustadon gillar jag liksom Mast. EQ däremot körde jag för lågt sist för att egentligen kunna göra en rättvis bedömning. Så varför just Susta, Mast och EQ? Finns det en tanke bakom doseringen med 400, 250 resp. 200 mg?

//Ivan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in