2025-01-14, 14:55
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Sätt varenda bög på en öde ö, där måste de väl trivas och självdö i aids.
Å råttan Gardell? Fy för helvetet vilken obehaglig figur. Hoppa han runkar med tjocka arbetshandskar utifall han hälsar någon i handen.

Mmm. Skevt att bli bögvåldtagen som barn och skylla allt på heterosexuella.

Har han gått i terapi för det där övergreppet än?
Citera
2025-01-14, 21:14
Medlem
P55s avatar
Ja han är en riktig tragisk person.
Sen att låtas skriva nåt jävla humbuginlägg i Expressen visar ju bara att den s.k. tidningen jamsar med honom.
Skräpartikel.
Vem sätter han på nuförtiden, nån ryttare från tidningen?
Citera
2025-01-14, 21:17
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja han är en riktig tragisk person.
Sen att låtas skriva nåt jävla humbuginlägg i Expressen visar ju bara att den s.k. tidningen jamsar med honom.
Skräpartikel.
Vem sätter han på nuförtiden, nån ryttare från tidningen?

C*asar Fältsk*r förmodligen, det lär ju inte vara någon jämnårig iaf.
Citera
2025-02-02, 10:00
Medlem
MonitorLizards avatar
Jadu. Ska man tolka det här som att Joans fått för sig att Trump är satan?

Han ropar efter sin far på korset, Jonas. Två gånger. När spikarna väl sitter och när han överlämnar sig. Hans första och sista ord rör hans far. Någon han älskar.

Hans sista ord är en bön från Tanach, psalm 22, en sång David sjöng vilket jag älskar eftersom judarna sjöng fram skapelsen precis som de japanska gudarna. Psalmer helt enkelt. Den är mycket läsvärd.

https://www.biblegateway.com/passage...version=SV1917

Är man Guds son så har man en rätt speciell relation till sin far och får väl kalla honom vid förnamn får man anta.

Sen att hans mor något tillfälle var rädd har jag svårt att tro. Hon bevittnade sin sons förödmjukelse hela tiden medveten om vem hans far var. Det är rosen och korset och människans dualitet och Jung och hela skiten.

Vi tolkar nog biblen olika, Jonas och jag.
Citera
2025-02-02, 10:31
Medlem
MonitorLizards avatar
Jonas Gardell hade enligt offentlighetsprincipen 1,485,200 i lön och 6,396,238 i kapitalinkomst.

Relevanta bibelverser:

Citat:
Då fylldes Jesus av kärlek och såg på honom och sa: ”Det är bara en sak som fattas dig. Gå och sälj allt du äger och ge pengarna åt de fattiga. Då ska du få en skatt i himlen. Kom sedan och följ mig.”
Men när mannen hörde det mörknade hans ansikte och han gick bedrövad bort, för han ägde mycket.
Jesus såg sig omkring och sa till sina lärjungar: ”Hur svårt är det inte för den som har pengar att komma in i Guds rike!”

Vi ses i skärelden, buddy. Vi kommer förmodligen ha mer att säga varandra där. Skrika ikapp kanske.
Citera
2025-02-02, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonitorLizard
Jadu. Ska man tolka det här som att Joans fått för sig att Trump är satan?

Han ropar efter sin far på korset, Jonas. Två gånger. När spikarna väl sitter och när han överlämnar sig. Hans första och sista ord rör hans far. Någon han älskar.

Hans sista ord är en bön från Tanach, psalm 22, en sång David sjöng vilket jag älskar eftersom judarna sjöng fram skapelsen precis som de japanska gudarna. Psalmer helt enkelt. Den är mycket läsvärd.

https://www.biblegateway.com/passage...version=SV1917

Är man Guds son så har man en rätt speciell relation till sin far och får väl kalla honom vid förnamn får man anta.

Sen att hans mor något tillfälle var rädd har jag svårt att tro. Hon bevittnade sin sons förödmjukelse hela tiden medveten om vem hans far var. Det är rosen och korset och människans dualitet och Jung och hela skiten.

Vi tolkar nog biblen olika, Jonas och jag.

Ja du, jag läste precis hans krönika i Expressen och fick mig ett gott skratt. Om det är någon som är Satan personifierad, så är det väl Jonas själv? Han är verkligen en ulv i fårakläder.....
Citera
2025-02-02, 19:12
Medlem
MonitorLizards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Ja du, jag läste precis hans krönika i Expressen och fick mig ett gott skratt. Om det är någon som är Satan personifierad, så är det väl Jonas själv? Han är verkligen en ulv i fårakläder.....

Kejsar Nero och odjuret all up in that bitch.

Vid en snabb e-diagnos ser det ut som om det är all sperma som har trängt in i hypotalamus och härsknat.

Karln är besatt av Sune Hjorths ande, ring in exorcist för f-n.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in