Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-02, 03:44
  #1
Medlem
Hej.
Jag vet att det är många i denna lilla håla som knarkar. Röker iaf.
Är risken stor att jag kommer få behöva slåss ?
Eller kan det gå bra ? Erbjuda en en knatch av en kristall tex. Säga att det finns om någon vill ha
Citera
2022-11-02, 03:47
  #2
Medlem
ruttenfimps avatar
För det första vet vi ju inte vilken by så svårt att säga om du behöver slåss men det tror jag inte. Fattar inte vad du vill få ut av tråden..
Citera
2022-11-02, 03:49
  #3
Medlem
OsnutenSnuts avatar
Du kommer få slåss!
Citera
2022-11-02, 05:01
  #4
Medlem
sebastian66s avatar
Det bästa är väl att du sitter på hemmaplan knarkar loss. Skit i andra varför ska du dra in andra i detta liksom? Du kommer snart bli känd som samhällets parasit. Ingen vill ha med dig att göra bara dina knarkarpolare. Thats it bara gilla läget ta en dos runka loss spela på xbox är mitt råd.
Citera
2022-11-02, 10:22
  #5
Medlem
De luktar slagsmål
Citera
2022-11-02, 13:42
  #6
Medlem
PotatisLampans avatar
Tror du kommer bli mördad
Citera
2022-11-02, 13:46
  #7
Medlem
zombie-nations avatar
Skulle aldrig våga sälja live i en liten by, alla kommer veta att man säljer. Och plötsligt står polisen vid dörren.

Jag sålde av mina överblivna Ritalin efter jag slutade med dessa (hade recept), gjorde detta via nätet. Inte hundraprocentigt säkert men bra mycket tryggare än gatan.

Dock kändes detta inte bra och jag hade inte fortsatt om jag kunnat få fler recept, en av mina köpare sköt Ritalin och det tyckte jag var läskigt.
Citera
2022-11-02, 13:49
  #8
Avstängd
MrSwaggers avatar
Gör det inte. Jag gjorde nåt liknande när jag va typ 17, för måååååånga år sedan, o jag fick så duktigt med stryk, blev rånad på allt, etc. Ingen bra idé. O detta var kring millennium skiftet, däromkring, ännu värre är det idag.
Först lät det bra "ofan ja fan va bra kan jag ta ditt nummer" sedan vid träffen dök det upp typ 10 pers o de tvingade hem mig att hämta allt jag hade
Citera
2022-11-02, 18:59
  #9
Medlem
Akvavitaes avatar
Man visar inte random folk att man har grejer på sig. Regel nummer ett.
Oavsett pundare eller ej.

Du vill nog inte känna massa pundare heller. Börjar de hänga i din trappuppgång o dylikt så kan du få massa skit. Du blir aldrig av med dem!
Citera
2022-11-02, 21:33
  #10
Medlem
Min gissning är att antingen så kommer det gå bra. Eller så får du veva så inåt helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in