Flashback bygger pepparkakshus!
2022-11-06, 13:34
Medlem
16 handtrallor per dag låter mycket men inte omöjligt. Det fungerar ju ångestdämpande så förmodligen någon som har en del Ågren om nu detta stämmer öht tippar jag på Jide
Citera
2022-11-06, 14:04
Medlem
Läsförståelsen här inne är fan inte hög
Upp till 16 gånger per dag betyder inte 16 gånger per dag
Citera
2022-11-06, 17:16
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Vem är den sexmissbrukande TV-4 stjärnan som missköter jobbet?

https://stoppapressarna.se/svenskt/t...skoter-jobbet/

Samt

Jag kommer genast att tänka på Benji Boy? Alltså Benjamin Wahlgren?

16 gånger?

Mannen måste lida av akut zinkbrist.
Citera
2022-11-06, 19:58
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
Skämtar du? Han har enbart musik (och god mat) i tankarna och har inte tid över till något annat.
Näe. Skulle förvåna mig om det inte är Benji. Han har ju sagt att han går igång på Carolina Gynning (= uppenbar Milf). Har tid att vispa upp till 16 gånger om dagen 🙄. OCH har en mamma som ringer och vill hjälpa 😂. Omöjligt att det är någon annan är Benji!

Men sedan hur det går ihop med varför han knappt hade sex med sitt ex på ett halvår om jag inte minns fel. En gåta 🧐

Endast i familjen Wahlgren/Ingrosso vet mamma hur ofta barnen onanerar och annat som ingen vill veta 🙈
Senast redigerad av Mangelina 2022-11-06 kl. 20:36.
Citera
2022-11-06, 20:58
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Näe. Skulle förvåna mig om det inte är Benji. Han har ju sagt att han går igång på Carolina Gynning (= uppenbar Milf). 🙈

Hahah, det är så alltså? Minns att jag reagerade på att Gynning var en av de första gästerna i programmet Benjamins. Hon kändes lite out of place. Pusselbitarna faller på plats. Hon är trots allt milfarnas milf. Klart hon ska vara med!!!

Förövrigt många kvinnliga gäster med milf-aura i programmet. Antar att det var ett ultimatum från Benjis sida, för att överhuvudtaget ens ställa upp...(?)

Carolina Gynning
Lisa Nilsson
Miriam Bryant
Amie Bramme Sey
Amanda Bergman
Tina Nordström
Citera
2022-11-06, 21:15
Medlem
Jag undrar på vilket sätt det går ut över jobbet? Är det långa sessioner han har inne på toaletten tro? Eller flera stycken efter varandra? Kanske in Public, så andra på tv4 blir ofredande?! Undrar verkligen hur det går till!
Annars kan man kanske tänka sig att det skulle gå snabbt, som att gå o kissa en gång i timmen.
Han måste iaf haft en dialog med tv4 om det, och på något sätt har han misskött sig. Förstår bara inte på vilket sätt?!!
Citera
2022-11-06, 22:22
Medlem
Citat:
Vem är den sexmissbrukande TV-4 stjärnan som missköter jobbet?

https://stoppapressarna.se/svenskt/t...skoter-jobbet/

Samt

Det är *nn Tib+rg
*A +e
Citera
2022-11-06, 23:47
Medlem
bergsdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Jag undrar på vilket sätt det går ut över jobbet? Är det långa sessioner han har inne på toaletten tro? Eller flera stycken efter varandra? Kanske in Public, så andra på tv4 blir ofredande?! Undrar verkligen hur det går till!
Annars kan man kanske tänka sig att det skulle gå snabbt, som att gå o kissa en gång i timmen.
Han måste iaf haft en dialog med tv4 om det, och på något sätt har han misskött sig. Förstår bara inte på vilket sätt?!!
Bra frågor... Kanske bara går in i toan, tänker på grannen samt skjuter ut majonnäs i handfatet efter 5 min. Sedan när en arbetskollega går in på toan så tror dom det är tvål men det visar sig vara grädde... Där är vart kroken uppstår va
Citera
2022-11-06, 23:49
Medlem
bergsdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Är det ens möjligt?
Är man hypersexuell är allting möjligt, men adu. upp till 16 stön på en dag. Kul liv, mycket lotion går åt och pung-värk. Måste fan spännas åt i huvudet, belöningssystemet arbetar övervarv

Hur kan det ens vara skönt vid 16 gånger på en dag, borde fan kännas som att andras luft... Eller?
Senast redigerad av bergsdal 2022-11-06 kl. 23:54.
Citera
2022-11-06, 23:51
Medlem
Bob Luntas avatar
Jag tycker Anus Don Flamenco har en rejäl runk-aura runt sig. Sen ska man i och för sig ta allt stoppapressarna påstår med en enorm jävla trailer salt.
Citera
2022-11-06, 23:55
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tres1255
Det är *nn Tib+rg
*A +e

Skojar du? Kan den gamla haggan ens knulla
Citera
2022-11-06, 23:57
Medlem
kato85s avatar
Borde väl inte vara svårt för honom att få ett ligg?
Antar att porren är mer lätt-tillgänglig än att finna ett ligg på Tinder som kräver dating, restaurantbesök etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in