Flashback bygger pepparkakshus!
2006-07-15, 00:39
Medlem
Coolcittes avatar
Lste om detta spel p CDON. Det handlade tydligen om ngra amerikanska skolstudenter som lste in sig sjlva i en skola fr att kolla vad det var fr skumt dr. sen styr man personerna och ska verleva natten. Spooky. S, r det ngon hr p fb som spelat detta spel och kan sga om det r bra eller anus?
Citera
2006-07-27, 18:05
Bannlyst
Skapligt. Det pminner om Resident evil till utseende och kontroller och man r (nstan) hela tiden tv karaktrer samtidigt som man kan vxla mellan. Karaktrerna har olika egenskaper, en kan dyrka upp grejer, en r bra p att slss, en kommer med goda rd osv. Om dina karaktrer dr gr spelet vidare, men du missar en bit av samspelet/storyn dem emellan. Jag ger det en stark sexa av tio mjliga och det var klart spelvrt.
Citera
2006-07-27, 18:10
Medlem
mogs avatar
Brorsan min har spelat det och han gillade tydligen spelet...

Hitta detta dock vid en skning och KnsKlas tyckte tydligen inte om spelet...

http://www.flashback.org/showpost.p...7&postcount=10
Citera
2006-07-27, 18:18
Bannlyst
Jag tycker spelet var sknt. VLDIGT obehaglig milj.
Citera
2006-07-28, 10:18
Medlem
Mashtars avatar
http://uk.obscure-game.com/uk_index.htm

Verkar coolt.
Citera
2006-07-28, 12:27
Medlem
Coolcittes avatar
S jvla stort att ladda ner bara. 4 gig p Isohunt. har fr mig att jag inte hittade det p Torrentspy eller Pirate Bay. Sen orkade jag inte leta mer. Sg till om ngon hr hittar en bra torrent!
Citera
2006-07-28, 12:44
Medlem
Megalomanias avatar
Riktigt uselt spel. Ok grafik men det kan inte rdda spelet undan den urbota storyn. Sedan har spel av tradition inte srskilt bra dialog eller rstskdespelare men det hr tar nd priset.
Citera
2006-07-28, 12:49
Medlem
MacGayVers avatar
S dligt som Megalomania vill f spelet r det det inte, det r ett helt ok spela att slsa en dag p, dock r det p tok fr kort tyckte jag d storyn skenar ivg mot slutet riktigt ordentligt och slutet knns mest panikigt, en mer utdragen story hade jag fredragit
Citera
2006-07-28, 22:10
Medlem
Ufojesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
S jvla stort att ladda ner bara. 4 gig p Isohunt. har fr mig att jag inte hittade det p Torrentspy eller Pirate Bay. Sen orkade jag inte leta mer. Sg till om ngon hr hittar en bra torrent!

Obscure_PAL_XBOXDVD_PROPER-PreCiSiON p 1,66 GB ligger uppe p xbox-sky, gick dock ckligt segt att tanka den nr jag gjorde det. Vi pratar dagar.
Citera
2006-07-29, 13:30
Medlem
Frdrishs avatar
Det fr godknt, inget mer. Det var bttre n jag hade frvntat mig, men det r fortfarande vldigt segt. Som inbiten Silent Hill-fanatiker knns det dock inget vidare i jmfrelse
Citera
2006-07-29, 13:42
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufojesus
Obscure_PAL_XBOXDVD_PROPER-PreCiSiON p 1,66 GB ligger uppe p xbox-sky, gick dock ckligt segt att tanka den nr jag gjorde det. Vi pratar dagar.

Jag ger tyvrr inget Xbox, jag vill ha PC-Versionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in