Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-05-22, 11:42
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Nej tyvärr.

Tänkte åka dit i höstas och besöka henne. Jag följde henne på hennes onlyfans och det var min dröm att få träffa henne.
Det blev tyskland istället för Danmark.

Men som sagt, de senaste bilderna jag sett på henne är inte helt smickrande. Hon har lagt på sig rejält.

Tänkte prova hon Anne-Louise också. Men om Sofie nu lagt på sig lite så får man tänka om...
Citera
2023-05-22, 17:11
  #26
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Såg att Sofie Brandvarm börjat igen på Pussy Galories. Lär bli ett besök inom kort.

Vad är det som är speciellt bra med just henne då?
Citera
2023-05-25, 22:19
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Vad är det som är speciellt bra med just henne då?

Såg hennes dokumentär på dansk tv plus att många snackat om henne. Fler frågor?
Citera
2023-11-10, 11:00
  #28
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Såg hennes dokumentär på dansk tv plus att många snackat om henne. Fler frågor?

Tack för denna ´högintressanta information! Inte helt lätt att få se dessa tv-program dock, och vi kan nog glömma att svensk tv kommer att visa dom, och de verkar inte finnas på danska playtjänster längre heller. Jag söker bland annat avsnittet där hon är i Nya Zeeland, vet du var man kan få tag på det?
Citera
2023-11-13, 20:08
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Tack för denna ´högintressanta information! Inte helt lätt att få se dessa tv-program dock, och vi kan nog glömma att svensk tv kommer att visa dom, och de verkar inte finnas på danska playtjänster längre heller. Jag söker bland annat avsnittet där hon är i Nya Zeeland, vet du var man kan få tag på det?

Prova Nord VPN då kan man ändra var du befinner dig och ändrar du då till Danmark så kan du starta playtjänsten och få se hela serien "mitt liv som luder".
Citera
2023-11-14, 06:49
  #30
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Prova Nord VPN då kan man ändra var du befinner dig och ändrar du då till Danmark så kan du starta playtjänsten och få se hela serien "mitt liv som luder".

VPN har jag. Det var inte det som det handlade om. Och tv-avsnitten finns ej kvar på playtjänsten.
Citera
2023-11-14, 11:46
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
VPN har jag. Det var inte det som det handlade om. Och tv-avsnitten finns ej kvar på playtjänsten.

Aj fan. Har sett dom, och dom är jävligt bra. Sofie är skön att träffa.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback