Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-11-13, 15:21
  #25
Medlem
KeyFlingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Det stämmer som du skriver. Om man sätter sig ner och pratar med en tjej i en soffa i 5-10 minuter, blir det svårt att komma ur situationen utan att gå till ett rum. Tjejen vill inte förlora tid. Om en klient bara sitter och pratar med en tjej, tror andra män att hon är upptagen. Och hon går miste om intäkter från andra klienter

Här finns dock ett praktiskt alternativ. Prata med tjejen på ett ställe där man normalt inte raggar. Var? Restaurangen så klart. Passa på när tjejen sitter och äter. Då förlorar hon ändå ingen tid.

Har tänkt tanken, men har samtidigt känt att de kanske ser matpausen som deras enda rast, och helst vill vara ifred då? Detta är säkert individuellt förstås, ska försöka pejla läget runt detta nästa gång!
Citera
2022-11-13, 20:14
  #26
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeyFlinger
Har tänkt tanken, men har samtidigt känt att de kanske ser matpausen som deras enda rast, och helst vill vara ifred då? Detta är säkert individuellt förstås, ska försöka pejla läget runt detta nästa gång!
Det finns ett annat alternativ också. Om tjejerna sitter eller pratar i grupp i huvudområdet kan du försöka delta i samtalet. Men de måste vara minst 3. Om de är 2, kommer de direkt att erbjuda en trekant. Gärna ett allmänt aktuellt samtalsämne (som inte berör sex) t.ex. inflationen, Ukraina, energikrisen, etc.
__________________
Senast redigerad av Arnold15 2022-11-13 kl. 20:30.
Citera
2022-11-14, 10:31
  #27
Medlem
KeyFlingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Det finns ett annat alternativ också. Om tjejerna sitter eller pratar i grupp i huvudområdet kan du försöka delta i samtalet. Men de måste vara minst 3. Om de är 2, kommer de direkt att erbjuda en trekant. Gärna ett allmänt aktuellt samtalsämne (som inte berör sex) t.ex. inflationen, Ukraina, energikrisen, etc.

Ja, trekantsfällan slår fort igen. Men lösningen på ett problem föder ofta ett annat. Även om man lyckas infiltrera ett gäng tjejers samtal, så måste man till slut välja en av dem. Och de situationerna har jag svårt för. Det var så jag hamnade i trekants-situationen på Atmos. Det känns så Flugornas herre att gå in och peka "dig vill jag ha, inte dig" och så vidare. I bland skulle man önska att man kunde vara mer cynisk och bestämd i sådana situationer, men det är som sagt nämnt jag måste jobba på. Det är ju "only business" trots allt.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback