• 1
  • 2
2023-11-27, 19:26
Medlem
burksaltets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TommyJune
Bardelen med nattklubbskänsla är bra och håller stilen med soffor längs väggarna som på bilderna. Matsalen var ok men liten.

Läste lite mer på ISG, vilket visserligen är lite mysko forum också men ändå, en hel del på att det är litet och trångt. Vilket låter trist. Tycker det är viktigt med sköna lokaler man kan ta det lugnt i också, inte bara "untz untz bar med knull".

Citat:
Ursprungligen postat av TommyJune
När jag var där bar alla underkläder och så är det normalt vad jag förstår. Det verkar vara ok utan BH som som sagt jag såg bara 3st som var toppless.

jo, ser ut att vara underklädersställe. Trist. En stor del av poängen med FKK är ju att kvinnorna ska vara nakna så man ser vad man köper. Plus att jag tycker det är mycket skönare att gå runt i en lokal med nakna kvinnor, brukar alltid undvika de dagar FKK:er har underklädersdagar. Så lär nog skippa Samya helt, funderade på att dra till Köln-området någon gång om jag har tid.
Citera
2024-03-14, 21:10
Medlem
Besökte Köln nyligen. Och efter att ha botaniserat runt bland Ladies & KF så fick jag kontakt med Cleo-Gina från Rumänien. Det är verkligen ett lotteri. Blev nöjd men ångrar vissa saker. Det finns en anledning till allt. Fick det jag betalade för men det kostade mer och bilderna stämde inte med verkligheten( nej jag trodde inte det heller). Men lite lika i alla fall? Hyfsat bra sex men jag lär mig. Kostade mig 225 euro. 150 från början men med extra allt så. Skulle valt en dyrare. Men Gina från Ladies var ok. Att ta upp en dam på rummet var ju enkelt så nästa gång då blir det bättre. Köln har det man behöver.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in