Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-12-12, 20:24
Medlem
Jag aktiverar denna tråd genom att fråga: finns fler än jag som väntar på att kunna ta ut sina tokens från BlockFi som ju genomgår en s k Chapter 11?

Det råder skillnad på Wallet account och Interest account och jag vill veta vilka funderingar ni andra har rörande tömning av dessa ?

Finns redan ngn som lyckats ? Deadline för tömning av wallet account är sista december.
Citera
2024-06-10, 05:10
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor
Jag aktiverar denna tråd genom att fråga: finns fler än jag som väntar på att kunna ta ut sina tokens från BlockFi som ju genomgår en s k Chapter 11?

Det råder skillnad på Wallet account och Interest account och jag vill veta vilka funderingar ni andra har rörande tömning av dessa ?

Finns redan ngn som lyckats ? Deadline för tömning av wallet account är sista december.

Frågar samma sak 😅
Citera
2024-06-10, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor

Om du har tillgångar på interestkontot har jag svårt att se att du skulle få tillbaka dessa. Wallet account vet jag har varit öppet för uttag under en period.

För nyfikenhetens skull så tog jag en titt på BlockFi website, et voila, den finns inte ens längre.

https://blockfi.com/blockfi-platform-shutdown/

Beklagar, men det är nog bara att gå vidare i livet för dig.
Citera
2024-10-13, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juniorobserver
Om du har tillgångar på interestkontot har jag svårt att se att du skulle få tillbaka dessa. Wallet account vet jag har varit öppet för uttag under en period.

För nyfikenhetens skull så tog jag en titt på BlockFi website, et voila, den finns inte ens längre.

https://blockfi.com/blockfi-platform-shutdown/

Beklagar, men det är nog bara att gå vidare i livet för dig.

Uppdatering: Den första utbetalningen mot klienter utanför USA skedde i september, förutsatt man hade angett sitt paypalkonto. En slags bedrägeri dock att erhålla fiat (USD) när det ju är coinsen man vill ha tillbaka. Där tjänar mellanhänderna en hacka.

BlockFi påstår vidare att fler utbetalningar kommer att ske allteftersom dyningarna efter FTX lägger sig.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in