Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-11-22, 08:50
  #13
Medlem
Emellies avatar
Jag hade inte tagit kontakt och förklarat vidare såhär i efterhand.

Hade det kommit på tal igen vid ett senare tillfälle så hade jag nämnt det då istället. Det var inget konstigt med det du sa, snarare med din väns låt-gå attityd. Det är extremt att ha så många olika sexpartners på så kort tid.
Citera
2022-11-22, 09:02
  #14
Medlem
stigenhems avatar
Förklara ingenting.

En riktig man ska inte ha ett uppdämt behov av att förklara sig själv i tid och otid. Du hade rätt i sak, de är smutsigt att ligga med 10 st på en vecka.

Din kompis får stå för sina åsikter och börja dejta nån tjej som berättar om sina 3kanter i Grekland och du får förhoppningsvis träffa en bra tjej som istället berättar vad hon drömmer om att uppleva med dig.

Lycka till i livet.
Bli aldrig aldrig rätt att bli obekväm.
Var en man.

Frid och nåd från Gud
Citera
2022-11-22, 10:14
  #15
Medlem
DrWangs avatar
Säger man sin åsikt så kan det bli som så att du får stå för den också då åsikter oss människor emellan gärna går isär.

Något som jag tycker fungerar bra i livet är att helt enkelt inte ge min åsikt tills någon ber om den, i de flesta fall naturligtvis. Sen är det klart att pekar moralkompassen åt något annat håll så får man ta ton.
Citera
2022-11-22, 10:27
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Min fråga till dig är, tycker du att det inte är någon som helst skillnad alls om en tjej eller kille ligger med 100?
Nej inte alls faktiskt, det var därför jag ville påpeka detta till mina kompisar. Jag ville nämligen visa att jag känner så kring båda könen
Citera
2022-11-22, 10:31
  #17
Medlem
Satan så skitnödigt att oroa sig för. Slappna helt av, klart det är sunkigt och dekadent att ha legat med 10 pers på en vecka.

Tror du är under 15 on du tycker sånt är imponerande även hos en kille, det är mest bara avtändande i min värld oavsett kön. Då har man fan inte hög standard.
Citera
2022-11-22, 10:33
  #18
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det låter som att din kompis är en fruktansvärd djävla simp som white knight-försvarar vilket grovt hörande som helst.
Erbjuder han sig att torka hennes fitta ren från sperma mellan varje nytt knull hon har också?

Han slickar naturligtvis i sig sperman efter varje knull hon har o är tacksam för att han får den ynnesten...

ONT
du har rätt till dina åsikter, vad andra tycker o tänker om dig har du inte o göra med..
Citera
2022-11-22, 10:42
  #19
Medlem
Etta.Places avatar
Det låter väl rätt lättkränkt av din kompis om han går runt och tycker att du har skev kvinnosyn för en sån kommentar. För all del, tycker du samma sak gällande bägge könen borde du ju ha svarat det. Men man har väl rätt att tycka att nästintill vadfan som helst är avtändande egentligen? Man får väl tycka att det är avtändande med gingers eller i mitt personliga fall särskrivning också, det tyder knappast på "skev mans/kvinnosyn"
Citera
2022-11-22, 10:42
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ega598
Jag och några av mina kompisar samlades ikväll och tog det lugnt. Då kom vi in på ämnet med vem vi gillar och så. Och vi pratade om en tjej som hade legat med 10 personer under en veckas resa i somras. Jag sa att jag tyckte att det var lite avtändande, och en av mina kompisar sa att jag diskriminerar för att när en tjej legat med så många är det negativt media om en kille gör det ses han som värsta kungen. Jag svarade inte på detta men tänkte svara att jag känner likadant kring när killar ligger runt så mycket.

Jag säger absolut inte att det är negativt att man ligger runt så mycket. Nu kommer problemet, jag är rädd att min kompis kan tro att jag har skev kvinnosyn och tycka saker om mig och så. Så jag undrar om jag ska skriva till honom och förklara vad jag tycker om ämnet, alltså förtydliga det jag menade? Det är dock det att det verkar så drastiskt enligt mig, att det betyder att jag tänkt på det så mycket och grejer

Men varför kom överhuvudtaget samtalet in på hur många hon legat med och vad förväntades det för en reaktion? Sedan det där att med om en kille ligger runt, det är ju något som han sade och försöker klistra på dig är din åsikt.
Du behöver inte förklara ett skit. Självklart kan du väl försöka göra det, men troligen lär det nog bara bli värre. Men frågan är väl mer vad du känner för folk, en tjej som legat med 10 killar på semestern och en kille som tycker det hade väl varit jättetrevligt om han hade kunnat göra som hon.
Släpp det hela som sagt! Jag tycker det låter som du har långt mer sundare värderingar än dina kompisar.
Citera
2022-11-22, 10:52
  #21
Medlem
Självdestruktivt, skulle jag kalla hennes beteende.
Att låtsas att det är ok är bara hyckleri, är din kompis en VIP eftersom du är ängslig för hans åsikt (om din, i mitt tycke, sunda reaktion)?
Citera
2022-11-22, 10:54
  #22
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ega598
Jag och några av mina kompisar samlades ikväll och tog det lugnt. Då kom vi in på ämnet med vem vi gillar och så. Och vi pratade om en tjej som hade legat med 10 personer under en veckas resa i somras. Jag sa att jag tyckte att det var lite avtändande, och en av mina kompisar sa att jag diskriminerar för att när en tjej legat med så många är det negativt media om en kille gör det ses han som värsta kungen. Jag svarade inte på detta men tänkte svara att jag känner likadant kring när killar ligger runt så mycket.

Jag säger absolut inte att det är negativt att man ligger runt så mycket. Nu kommer problemet, jag är rädd att min kompis kan tro att jag har skev kvinnosyn och tycka saker om mig och så. Så jag undrar om jag ska skriva till honom och förklara vad jag tycker om ämnet, alltså förtydliga det jag menade? Det är dock det att det verkar så drastiskt enligt mig, att det betyder att jag tänkt på det så mycket och grejer

Vilka cucks ni är, du och dina vänner. Din vän tycker att det är helt sjuk att påpeka att det inte är så attraktivt att en tjej ligger med 10 personer på en vecka? Och du går i försvarsställning och ska börja försvara dig med att det minsann är lika illa om en kille är superslampig. Ärligt talat, vad i helvete är det för fel i huvudet på er?

En tjej som ligger med 10 personer på en vecka är förstås helt utesluten som partner, för en normal man.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in