Flashback bygger pepparkakshus!
2022-11-24, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EBITDADDY
Jag har umgåtts ganska mycket med alla tre. Skulle nog vara C) som är klockren.
Knappast om du måste fråga på ett forum om vilken av de tre du ska välja. Måste du välja är det inte klockrent.
Citera
2022-11-24, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbster
Fantasier är underbart, de driver människor framåt till viss del. Sen finns det fantasier som ruinerar människor. Det sistnämnda är såna som du har. Sök hjälp innan du blir så bitter av verkligheten att det slår slint och har ihjäl någon.

Verkligheten är inte så farlig, jag lovar!

Får väl ta det här som en komplimang om att jag gjort det bra för mig själv.
Citera
2022-11-24, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfhildr
Knappast om du måste fråga på ett forum om vilken av de tre du ska välja. Måste du välja är det inte klockrent.

Var inte tröttsam. Det här är inte något jag "måste" göra. Det är för att få andra perspektiv, och för att bli påmind om att det här inte är något som de flesta kanske ens får uppleva.

Dessutom är det väldigt svårt att hitta någon som är perfekt. Det verkar alldeles för svårt att hitta en model som är 180cm, skulle platsa i mensa och drar in miljoner.
Senast redigerad av EBITDADDY 2022-11-24 kl. 21:46.
Citera
2022-11-24, 21:46
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Gjorde B gravid för 2 år sedan (hon gjorde abort), så det är väl inte omöjligt i senare ålder heller.

Ja påhittade kvinna B var ju nästan lika gammal som påhittade kvinna A då. Du har fortfarande störst chans att få påhittade barn med A.
Citera
2022-11-24, 21:48
Medlem
Citat:
Var inte tröttsam. Det här är inte något jag "måste" göra. Det är för att få andra perspektiv, och för att bli påmind om att det här inte är något som de flesta kanske ens får uppleva. Dessutom kan man inte gå runt och vänta hela livet på någon som är "perfekt".

Det verkar alldeles för svårt att hitta en model som är 180cm, skulle platsa i mensa och drar in miljoner.
Nej du kan ju ha andra erfarenheter längst vägen tills du hittar hon som är perfekt för dig.
Lite tragiskt att du menar att dessa tre är sista alternativet.
Citera
2022-11-24, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Ja påhittade kvinna B var ju nästan lika gammal som påhittade kvinna A då. Du har fortfarande störst chans att få påhittade barn med A.

Är barn en så stor prioritet? Klart man vill kunna ha det. Men till priset av hitta den som gör en lycklig på alla andra sätt?
Citera
2022-11-24, 21:49
Medlem
Citat:
Nej du kan ju ha andra erfarenheter längst vägen tills du hittar hon som är perfekt för dig.

Du skulle alltså välja bort alla tre om du inte var helt säker?

Trodde aldrig någon skulle tycka att det vore "tragiskt" att ha tre intressanta kvinnor som vill gifta sig med en.
Senast redigerad av EBITDADDY 2022-11-24 kl. 21:53.
Citera
2022-11-24, 21:50
Medlem
Citat:

Tragiskt? Första gången jag hört någon beskriva det så.
Citera
2022-11-24, 21:51
Medlem
VackraYazmines avatar
Att du försöker tuta i oss att detta är sant faller platt i och med att du skriver att tjejerna vill gifta sig. Numera gör man det först när man varit ett par i flera år. Och vissa inte ens då.
Citera
2022-11-24, 21:51
Medlem
Gå och lägg dej och fortsätt drömma!!!!
Citera
2022-11-24, 21:52
Bannlyst
Citat:
Vad gör dem tråkiga menar du?
Men för helvete alla är +30år, gamla och tråkiga. Barn och giftermål nu? Nej tack du hinner bli 40 innan ungarna kommer….
Citera
2022-11-24, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoVidNitton1337
Men för helvete alla är +30år, gamla och tråkiga. Barn och giftermål nu? Nej tack du hinner bli 40 innan ungarna kommer….

Blir man tråkig för att man är 30+?

Själv är jag 38 och tycker jag är skitrolig. De flesta verkar också hålla med.
Senast redigerad av EBITDADDY 2022-11-24 kl. 21:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in